Silken shopping dag=)

publicerat i Allmänt;
Helt lyrisk.. tänk vad lite shopping kan göra för en..=)
E så lycklig för hittade precis det jag ville hitta..=)
Stövlar och väska.. plus lite till..=) perfekt..
Blev upphämtad av Marie och hennes dotter Nadja vid 12.. så åkte vi till Allum...
detta hittade jag..=)...
Stövlar från Scorett.. kostat 799:- men kostade nu bara 400:-



3 par trosor från Lindex.. sköna att jobba och sova i..=)

139:- för 3 par=)



Väska från Bianco kostade 230:- och jag tänker köpa lite nitar som jag skall fästa på=)



Örhängen och hårband från glitter
gick på 116:- men fick det för 16 kr bara då jag hade glitter kort med alla stämplar i..=)



Kläder från Gina Tricot..

Leggins för 199:-
Tröja för 149:-
Kofta för 149:-

Skall nyttjas ikväll=)



Smink från Make Up Store

Rouge för 155:-
Ögon skugga för 135:-
Nagellack för 60:- (REA)



Hårprodukter från Bellbox spray och gele

Fick båda produkterna för 199:- tillsammans.. var sånt erbjudande..=)



Allt som allt handlade jag för ca 1900 kr och då fikade jag oxå..=)

Grymt med tanke på att 1000 kr var presentkort...=).. gött..=)

****
Igår jobbade jag ju...
Me on my way to work=)

Ser ju allmänt sur ut men d e jag inte..=)
Fin klädd med svarta fin byxor och svart kavaj...
e ju så vi jobbar på Stures.. var rätt lungt igår på jobbet kom för sent dock då jag lyckades köra in i snödrivan här utanför och fastna där så Daniel fick komma ner och hjälpa mig komma loss.. tog sin stund men till slut kom bilen loss och jag kunde åka till jobbet något stressad men kom bara 10 min för sent..=)
I slutet av kvällen fick jag slänga ut en alldeles för full brud... kände adrenalinet pumpa inom mig då hon betedde sig som en jävla vidrig fjortis utan hyfs!!!
Hon pekade finger åt min kollega bakom ryggen på han då han gick fram först för att be henne gå då hon inte kunde stå upp utan stöd!!
När jag såg henne göra detta gick jag fram till henne tog tag i hennes arm och sa åt henne vänligt men betsämt att det nog e dax att gå hem och lägga sig nu!!
Och med ögon som gick åt varsitt håll tittade hon på mig och sa.. "men jag e ju inte ens full"

Nej eller hur..??
Hennes kompis protesterade naturligtvis men förklarade att hon var alldeles för full för att få vara kvar och att hon var tvungen att gå för hennes beteende e inte acceptabelt här inne.. hennes kompis blev ju sur och menade på att hon var ju inte fullare än henne.. hmm..
till slut gick hon men naturligtvis var hon tvungen att visa hur mogen hon va genom att skrika "FUCK U" och peka båda hennes långfingrar mot mig och börja jucka och bete sig allmänt jävligt pinsamt!!!
Hon gick ju ut och stod sen på utsidan och fortsatte med sitt "vuxna" beteende...
Fulla människor e bara så... ja så.. så... VIDRIGA!!!

Det var det roliga vi hade under kvällen.. trött som en gnu och med migrän utan dess like åkte jag efter jobbet och hämtade min älskling i Olofstorp.. han hade bastat och druckit öl med lite kompisar.. åkte hem och TOKDÄCKA i säng.. var sååååå trött!!!
Vaknade faktiskt redan vid 10 i morse.. och kl 12 kom ju Marie...
Nu e det slappa tid i soffan som gäller.. för att sen byta om till dom nya kläderna dom nya örhängena och dom nya stövlarna med den matchande nya väskan till och åka till Marie och Tommy för parmiddag.. skall bli sjukt trevligt.. ha det gott mina vänner..=)


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Iverragna:

Very informative. Great site. Really professional.

Kommentera inlägget här :