Sista firningen=)

publicerat i Allmänt;
japp.. jag kan faktiskt tänka mig att bli firad hela året för att jag fyllt 30..=)
särskilt när man får så fina presenter hela tiden...
Idag blev jag ÄNTLIGEN firad av jobbet..=)
Fick jätte fin blombukett och sen ett presentkort på ALLUM1000 kr!!!

Så glad jag blev=)
var ju massa tårta och dom sjöng för en oxå.. så det var sjukt kul.. även Eriksson blev ju firad för han fyller ju exakt 1 vecka efter mig...
vi stackars jul bran blir lätt bortglömda så det var först nu vi blev firade... ja efter allt som hänt på jobbet med så e ju inte det så konstigt..
Begravning i morgon... hmm.. kommer bli en tuff dag.. jag jobbar tidigt i morgon för begravningen är redan 13.30...
men Jessica A skall oxå gå så jag drar hem till henne efter jobbet och gör mig i ordning där så åker vi tillsammans till kyrkan...
*****
Igår så åkte vi ju och hjälpte syrran med hennes bil.. antagligen fläktremmen som e kass så Daniel smörjde den lite...
efter det hade jag fått tips om tvätt korg på Jysk av Marie.. som jag har letat efter tvättkorg.. haft en skit tråkig ful blå plasttvättkorg för typ 50 spänn på ÖB.. så nu äntligen hade Marie sett en sån korg jag ville ha.. åkte förbi Jysk på väg hem till Daniels föräldrar..=)
Så Nöjd..=)
Tack för tipset Marie!
efter det handlade vi lite fika bröd.. och insåg sen att vi var tvugna att äta lite.. Daniel köpte pizza ,jag sallad..=)
Våra drickor..  Så satans gott..=)
I väntan på maten roade vi oss lite..=)
blev hem till Svärföräldrarna en sväng.. äta lite.. sen åkte jag till Floda för att repa..!!
Gick igenom lite nya låtar..
denna bland annat!!
Och jag försöker ju få dom andra att gilla Journeys låt Don`t stop believing=)
Vill köra den.. i fucking love it!!
efter repningen åkte jag tillbaka till svärföräldrarna.. fick mat där.. sen slappa jag och Daniel i soffan och kikade film.. göttans..=)
Jag e så sjukt duktig på att hålla mig borta från Godis och Chips.. och det har lett till -1,5 kg på vågen... YES!!
Jag e grym=).. måste få ordning på mina mat vanor och på vad jag äter oxå så skall det nog rasas..=)
Idag efter jobbet så var det bara att dra till gymmet med en gång.. gick på crossen 10 min sen blev det Body step.. svetten forsade ur mig.. GÖTT!!

sen åka och handla sen hem.. duscha.. och prova svart klänning för i morgon.. så det var gjort.. under tiden gjorde Daniel mat.. så underbart att slippa det.. käkade.. sen har jag satt upp tvätt tid så jag får tvättat i morgon!!!!
skall ju även på anhörighets möte i morgon kl 18.. så nu e det igång igen.. skall bli skönt att få prata av sig!!
så just nu slappar jag i soffan och skall ta det riktigt lugnt resten av kvällen... trött som en gnu och skall ju upp tidigt i morgon.. sen ja.. jobbig begravning..=(
ha det gött alla..
'


Kommentera inlägget här :