Upprörd...

publicerat i Allmänt;
Känner att det varit liiiite liiiite för mycket av allt det senaste....
mitt psyke e inte som det skall.. märker det på mig själv nu så tydligt...
Brast ut i stortgråt i telefonen precis.. stackars kvinna som fick lyssna på min snyftarhistoria...
Blir så jävla trött på allt ibland bara.. har så mycket otur i mitt liv att TUR det e lika ovanligt som en lottovinst för mig!!!!!
Orkar inte känner jag.. snart betalat över 1000 spänn på nått som inte är mitt fel...
på grund av att jag bytte bil.. först försäkringen på min gamla bil då ägarbytepapprerna försvann i posten och kom fram för sent till Transportstyrelsen så jag åkte på ännu en månad av försäkring på den.. sen nu detta med räkningen för bilen åkt runt oförsäkrad i 5 dar!!!
Tydligen har ju dom på Sesam Lås och Larm skrivit i den 18 som ägarbyte dag då det i själva verket var den 21 som jag skrev på papprerna..!!!!
så jag kunde ju inte försäkra bilen förrän papprerna var påskrivna...=(
ÅHHH!!! Blir så jävla ledsen av kommentaren.. "Vi kan tyvärr inte göra nått åt saken"

kommer ALDRIG byta bil igen.. det kostar för mycket!!!!

hade allt annat i mitt liv varit lungt och inga jävla hormoner snurrat runt i min kropp så hade det nog varit lungt men nu känns allt piss.. varit ett riktigt jobbigt år hitills...
med Stefans självmord, skuld, tankar, psykologer, begravning, krångel med papper, mammas sjukdom ..
.. och på allt så har alla mina känslor för mitt och Daniels förhållande varit en berg och dalbana.. och stackars Daniel har fått ta massa skit... då jag ena dagen älskar han så jag dör.. nästa vill att han skall dra åt helvete...=(
Funderar starkt på att byta preventinmedel för dessa hormoner jag får av minipiller e helt sjukt!!!
Jag städar som en tok och shoppar för att dämpa allt jag känner inombords...
vilket inte e bra...=(
Tvättar just nu trots att jag egentligen inte behöver tvätta..!!
Åhh Mensvärk så jag dör oxå.. sur och grinig och så jäkla less på allt just nu.. men antar att man måste ha sånna här dagar för att kunna se ljuset i sitt liv...
hmm.. vart e det då.. LJUSET...Hallå.. VART E DU!!!???????

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Inte van att du upptaterar så ofta.. men kul!! Tyvärr kommer ju alltid på samma gång oftast (som du vet)... så jobbigt när det blir det blir så. Oftast är det ju ens nära och kära som får "stå ut" med det... men nästa gång är det du som ska vara "stark" för honom.. lite det är förhållande är till för... lite i alla fall.. men jobbigt är det när det väl är så såklart.. hoppas allt blit bättre snart och att turen vänder.. kram kram

2:a kommentar, skriven , av malin:

Ja.. mitt humör går ju lite svängande men det e ju tyvärr så med oss tjejer.. skall nog gottgöra det för han på Söndag=).. kram

Kommentera inlägget här :