Då var det Söndag=)

publicerat i Allmänt;
fredag kvällen gick bra.. var så sjukt jävla seg och trött bara...!! var lagom med folk...
ovh typ samma gamla vanliga stammisar=)
Jobbade för första gången med C.. en av dom andra vakterna... han var helt ok att jobba med...
Folk var lite för berusade och 2 fick tas ut... sen var det 2 som rök ihop där nere men jag fick gå emellan och leda ut den ena... that was it..!! Lugnt och städat i lilla Alingsås..=)
var som en klubbad säl när jag väl fick åkt hem..!!
Kom hem och då var inte älsklingen hemma..=(.. han var hemma hos sina föräldrar och kika film... sov pissdåligt fram tills han kom hem kl 4 på natten=(
kan inte sova utan min SNUTT!!!

På lördagen gick jag upp i lagom tid och gjorde mig i ordning kände att jag var TVUNGEN att dra till gymmet!
Mitt nya träningslinne!
blev crossen 20 min sen gick jag på armarna och fick för mig att öka lite på axlarna tog på 20 kilo och tydligen fick gjorde jag nått knepigt för satan vad ont jag hade i min axel sen efteråt... sååå typiskt!!!
blev lite mage och sen gick jag på bandet... sprang 10 min och kände mig inte alls på topp.. var riktigt seg.. gick in och sola istället och åkte sen hem...!..
handlade med mig lite lunch och fika hem.. älsklingen hade varit duktig och städat hemma..=)
Fick duschat sen kom Bettan förbi på en fika..!!
det var mysigt.. tyvärr blev det strassat då vi skulle ju på galej.. fick packat ihop alla kläder och grejer.. önskar jag hade planerat det lite bättre under veckan för klänningen jag hade tänkt att ha på mig fick jag inte på mig!!!
FET!

Hade på mig den förra Nyår!!!
Jag och Betsy Nyår-08

fick bita i det sura och ta en svart lång aftonklänning istället!!
åkte hem till Daniels föräldrar och fick gjort iordning oss där...!!
sen bar det iväg i Taxi till Bellmans gatan i Göteborg... och jösses... silken fest.. silket folk.. alla var SÅÅÅÅ fin klädda.. och silka salar vi var i... silka rum.. silka tavlor.. ja det var riktigt riktigt FINT folk där!!!
jag kände mig riktigt oplacerad där med en klänning för typ 200 spänn och mina 99 kr skor och gamla sletana skit väska .. haha.. men men..
min älskling var såååå fin!!!
Min fina going och vi med högsta hönset på festen!



Min älskling blev uppkallad för att bli medlem och fick svara på en svår fråga för att få medalj!!



Den goda maten!
hade dock kunnat ätit en sån portion till.. var sååå hungrig!!!
Daniel, Mamma, bror=)



Mor och son=)

Kvällen var mycket trevlig... jag var ju nykter och drack alkoholfritt vin till maten.. smakade svarta vinbärssaft typ.. =)
Kände mig lite hängig och nästan på väg att bli sjuk.. var super trött och hade ont i kroppen, frös som en blöt hund.. som tur var så släppte det efter middan...  vid 12 åkte vi taxi hem till Daniels föräldrar igen... sen tog vi bilen hem.. var skönt att få komma hem..=)
var en intressant kväll..
slocknade som 2 ljus hemma..
upp idag.. vid 11.. låg och mös i sängen lite.. var skönt att få vila ut..=)
Sen gjorde älsklingen frukost medans jag bädda rent i sängen... blev en dusch och passade då även på att duscha min andra älskling.. Helge... den behövdes..!!
min lilla bäbis!!

Nä nu skall vi ta på oss.. åka till syrran hjälpa henne med bilen.. sen skall jag lämna Daniel hos hans föräldrar och jag skall åka och repa.. sen åka till daniels föräldrar för att få middag där.. GÖTT.. ha det!!

Kommentera inlägget här :