Då vart det Torsdag!

publicerat i Allmänt;
Idag har jag jobbat tidigt... var som ett vrak när jag gick upp.. vaknadee nämligen av en mardröm i morse strax innan kl ringde... jag grätt och mådde hemskt... handlade om en hund som blev hängd... hmm..
Ja jag älskar ju djur och att nån blir hängd e väl nått som påverkat mig nu..=(
Mådde i allafall skit när jag vakna.. som tur va har jag världens goaste kille som kramade om mig när han hörde min Alarm kl ringa..! =)
jag jobbade på under dagen.. trött som jag vet inte vad.. kl 12 stäpmalde jag ut och åkte först förbi Lerums tidning för att hämta en upplaga..
Har ju haft Lerums tidning hela mitt liv men nu när jag flyttat några meter från kommunen får jag ju inte den längre.. och i just denna upplaga var ju dödsannonserna.. hela 5 st var inskickade!
Efter det drog jag in till stan.. var ju köer och ombyggnader och fanskap men till slut kom jag fram till Sesam Lås och Larm.. fick skrivit på pepprerna för bilen och fick en hel kasse med papper på min bil.. gött.. det e ju skit bra att ha!
efter det drog jag till Allum..
La undan en go college tröja jag sett på Stadium.. kanon för uppvärmning på gymmet..=)
SOC W ZIP JKT F09 TURQUISE
Så den blir min på Måndag!!! =)
Käkade ett delifresh kyckling mål på Max och handlade lite på Maxi sen åkte jag hemåt... började rensa i garderoben i hallen och slängde upp massa jackor på vinden.. sen rensade jag i Daniels Garderob och gjorde i ordning där.. sen la jag mig i soffan.. och jag minns inte ens att jag somna så snabbt somnade jag.. TRÖTT!!

Vaknade av att Daniel kom hem strax innan 17..=)
han hade då massa kläder med sig hem.. massa Fillippa K kläder .. Jeans och fina kappor.. Blev en kappa och ett par jeans till mig=)
dom andra kläderna tar jag med mig till jobbet i morgon och ser om nån vill köpa.. sjukt bra rabatt.. =)
Efter det var det dax att göra mat.. blev kyckling/bacon/wokgrönsaker och skogspannakryddningen i..=).. mmmmm gott va det!!
sen var det till att svida om och åka till gymmet.. möta Jessica och Jessica där.. sprang på bandet i 15 min sen var det träna armar och lite mage sen avsluta på stepmaskinen.. gott.. svetten forsa fram..=)
nu har jag precis duschat och satt mig till rätta i soffan.. lite fruktdryck intages och film blir det snart... "Crank" börjar snart=)
ha det gött=)
skall jag ha..=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marielle:

Va sjutton kommer din älskling hem med en drös kläder för? Så vill jag ju också ha det =(



Kan du kolla med Daniel om han kan ta sig en titt på bilen min? Den tjuter som en stucken gris när jag startar den. Vad kan det vara? (ingen idé att fråga Carl, han kan ju bara datorer)

2:a kommentar, skriven , av Malin:

Kan säkert fixa kläder till dig med om du vill ha??.. Äkta filippa K kläder =).. köpte två par jeans som båda kostar 900 spänn ute i affärerna och en kappa som kostar 2900 ute i affärerna för 1200!! det du=)

Kommentera inlägget här :