FJEDAG!!!!

publicerat i Allmänt;
Har en tönt till pojkvän.. för så fort jag sätter mig vid datorn måste han ta fram xbox konterollen och spela... TÖNT!!!
Han hatar när jag sitter vid min dator.. vet inte om det har med avensjuka att göra.. att jag ger en dator mer uppmärksamhet än han.. e ju likadant med Helge min.. han HATAR när jag gosar med Helge.. .. Helge får varken röra sig/ligga/äta eller skita vart han vill... Daniel vill ju helst att han bara typ dör... to bad för honom att det e HELGE jag springer ut med först och främst när det brinner!!!!
hmm.. Fredagsmys.. japp.. det har det varit.. med go mat och Lets dance på tv...
efter jobbet idag drog jag till gymet och sola.. mötte även Adler där som stod och spruta svett på bandet..=)
efter det var det full rush till Daniels jobb han ringde och stressa dit mig.. tydligen stod han som hade sålt alla kläder till oss och väntade på oss.. han ville ha sina pengar redan IDAG!!!.. CRAP.,. fick tömma min plånbok på det jag hade.. 900 spänn.. kul!! NOT..!!!
LUSFATTIG!!!

Daniel fick bytt både motorolja, automatolja och servoolja på min kära bil tvättade ur den invändigt oxå.. den behöver fortfarande tvättat utvändigt med.. för den e FAN svart!!!
jag var trött och hunbgrig som en varg.. inte fått i mig nån lunch på grund av att han stressade mig så.. !!
Vid halv 4 kom hans kära mor dit och fick sätta in hans lön till han så vi hade lite pengar i allafall..!!!
kl 4 åkte vi därifrån.. till systemet.. sen fick jag äntligen slängt i mig en BIG MAC!!
MMMMMMMMMMM...

tog mig nog 3 sek att få i mig den...
Besvärade mig inte ens med att pilla bort gurkan..=)
morötter och ramlösa till.. mmm
sen vart det hemåt.. fast först förbi Maxi och handla..
hem.. dona.. städa.. bädda säng.. sen färga håret på både mig och Daniel.. eller jag la bara i i hårbotten på mig.. sen färga ögonbryn.. sen laga mat.. duscha och äta maten.. lagom till Lets dance.. hmm..
märks att jag varit uppe sen 5 i morse för det räckte med 2 öl sen började jag sluddra här hemma!!!!
nu e jag ap trött och skall in i sängen och lägga mig för att se klart Lets Dance.. ha det!! Pöss

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny Molin:

Vad var det för skummis som sålde er kläderna????

Jag måste oxå tvätta min bil, för att inte tala om oljebyte....:-S

Kommentera inlägget här :