My dog Mässan=)

publicerat i Allmänt;
Det har jag varit på idag!!! =)
Marie kom och hämtade mig så åkte vi till Mässan... jag e ju allergisk tyvärr ju som sagt.. men jag ÄLSKAR hundar så lite snorandes och nysandes det stoppar mig inte!!!
e ju såååå hund sugen.. och vill nog ha en liten allergi hund i så fall.. ingen nakenhund men nått annat litet..=).. e så olika vilka raser jag tål..!!
E så jävla typiskt att JAG som ÄLSKAR djur skall vara allergisk mot dom!!!!
vi började med att få se poliserna uppträda med sina hundar... FAN vad det e häftigt...!! och min längtan till att få bli polis återuppstår med bums.. tänker göra testet i April ändå!!!!
Så jäkla häftigt!!!

Som vanligt blir man ju sååå kär i hundarna.. ser så många man vill ha.. som man Måste klappa och gosa med och prata gulligull språk med!!!
Så söta så man dööööör ju!!!
Beaglar! Mormor och barnbarn=)

Tycker det var en lyckad dag... =).. Marie och jag gick och drömde och framtida hundar och Linda och dom fick pratat med både hundcoachen Fredrik Steen och med försvarets personer som hade sin monter där..=).. För er som missat det e ju Lindas hund Erla en foderhund! alltså en försvarets hund..!!

Han e grym!!

Efter fyra åkte vi hem.. 4 timmar fick räcka..=)
Åkte hem och jag och Daniel prata lite sen käkade vi.. gott.. nu e det slappar tid i soffan som gäller.. ha det gott

Kommentera inlägget här :