nytt(igare) liv!

publicerat i Allmänt;
ja jag har ju tyvärr insett och tatt till mig det nu...!!!
Detta funkar inte längre!!!
jag har gått upp alla dom 9 kilona som jag gick så flitigt ner för 2 år sedan!
6 kg har jag gått upp på bara ett halvår ungefär!!!
NU skall jag ta tag i detta!!!
Nyttigare mat och MASSA träning!!!
Så som jag tränade förut.. sprang och hade fotbollen och var på gymmet!!
Nu.. INGENTING!!!!

jag skäms..,
och det slutade med att jag grät helt otröstligt när jag insåg att jag inte hade nått att ta på mig när vi skulle på kalas hos Daniels föräldrar igår!
Daniel fick jag försöka trösta mig men jag bara grät och grät.. ja jag har ju min mens med så det gjorde väl lite med... sjukt vad känslig jag e då!!
Då skulle jag kunna göra slut med Daniel varje gång!! Haha!
Stackars Daniel vad han får stå ut med mig då.. mina känslor e helt upp och ner!!!
Jäkla hormoner!

men nu.. MÅSTE jag ta tag i det!
Vägrar se ut så här.. och vägrar må så här.. jag vet att jag kan.. vet ju om jag bara kommer igång.. så ikväll så skall jag föröska ta mig till gymmet.. gå på bandet.. springa lite, och sen träna lite på crosstrainern..
jag kommer DÖ!!! för har inte rört mig på snart 2 månader !!!!
men jag MÅSTE börja.. sen lägga upp ett träningsschema.. med fotbollen som nu börjar nästa vecka, sen en dag på gymmet och sen när snön försvinner så skall jag ta på mig löparkläderna!!
Nu e det kyckling, tonfisk, ris, advokado, fullkornspasta, rökt kalkon, keso och MASSA grönsaker och frukt som gäller!!!!
wish me luck!
FatsoMalin!
Gravid?....Nej..FET!!!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Gos på magen ;)

2:a kommentar, skriven , av Jennie:

Lycka till!

Tänk bara på att göra det lagom så att du inte glömmer njuta av livet.

(Å en litet tips att tänka på: vid mens kan man gå upp ca 2 kg pga vattensamlingar osv, så undvik att väga dig den veckan)

Hälsa Daniel =)



Kram

Kommentera inlägget här :