Orkade faktiskt...!

publicerat i Allmänt;
Men det var fan jobbigt... var på Allum med syrran.. fick hämtat ut min tröja och hittade en snygg PUMA keps för 99 spänn med.. blev även ett nytt sport linne och en ny sportflaska..=)
Den goa tröjan=) Åkte på så fort jag kom hem=)



Kepan=)

Insåg även när jag kom hem att jag lyckats spräcka ett blodkärl i mitt öga..!!
INTE OKEJ!!

Ser ju bara vidrigt ut!!!
Jag fick även köpt lite presenter till min Älskling.. han har ju X box kväll hos sin bror så han kommer hem först senare ikväll så jag har lagt hans grejer på sängen för att överraska när han kommer hem.. tycker så synd om han då han tappade bort sin plånbok i all tumult på väg till sjukhuset med mig i Lördags natt så jag köpte en ny till han idag plus ett par coola kalsonger..=)
Hoppas han blir nöjd..=)

På vägen hem så åkte vi förbi....
Japp.. idag igen.. blen en ceasar sallad med grillad kyckling PLUS en mcchicken.. var ju såååå hungrig!!! Syndade med en Fanta till=)
var jag värd tycker jag med tanke på hur jag mått..=(
nu skall jag krypa upp i soffan... knappast kolla klart på Lyckohjulet.. vem fick för sig att det skulle bli populärt igen.. MY GOOOOOD!!!!!

Hyr mig nog en film i stället.. ha det.. PÖSS
Dax att klippa av denna nu tror jag!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Adler:

Jag sa ju att dom kallingarna är AS SNYGGA! :P

2:a kommentar, skriven , av malin:

Jag VEEEET!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här :