Denna dag....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... har varit mycket varm.. men jag klagar INTE!!!! jag gillar värmen.. visst den gör en trött, svettig och dåsig... men jag njuter!!! ju mer det känns som utomlands desto gladare blir jag..=)
Har 3 stora drömmar i mitt liv!!!!
1, Få åka utomlands med Daniel...

* Usa (L.A, New York, Miami)
*Thailand
*Turkiet,Grekland, Bulgarien, Kroatien.. WHATEVER!!!!!
Bara det är massa sol, fina stränder, fint hotell, massa god mat och dryck ,Party och massa shopping!!

2,Bli Polis

3, Få äga ett hus

Får jag bara igenom en av dessa drömmar så är jag nöjd för stunden..=)
******************
Idag började jag min dag med att jobba... 6-12...
gick hyfsat fort faktiskt...
och Idag var chefen där så tog mig ett snack med han angående min semester.. ser lovande ut.. gott gott gott..!!!
efter jobbet åkte jag direkt hem...
Gjorde pasta till mig och Daniel.. käkade sen åkte vi ut till en sjö i Olofstorp...
Där låg vi en stund.. men Daniel blir ju rastlös som fan av att sola så det vart inte allt för länge...
Vi passade på att åka in på Rusta i Partille...
Vi behövde en flökt för vi dör av värmen i lägenheten...!!
Blev denna..
199:-
Ett riktigt kap..=)
Efter det åkte vi hemåt och jag vart som en klubbad säl...
jag vart så sjukt trött..
bara la mig i soffan i fosterställning och slockna !!!
vakna nån timme senare och vart vrålhungrig men allt för trött för att fixa nått blev stekt ägg bara..=)
LAT!
skulle egentligen tatt en promenad med Marie men jag fick avböja .. för varmt och för trött...
=(
Linda ringde istället och ville komma med Erla och bada nere i Ån...
så det gjorde vi..=)
Erla ÄLSKAR att bada!!!
haha.. hon kliade sig sjukt roligt..=)
Min badkruka.. vägrar bada..!
Sen kom kossorna.. detta skulle bli intressant..=)
Kosserna var lika nyfikna på Erla som hon var på dom... =)
Bra träning för henne..
nu har vi duschat och skall snart lägga mig... sjukt seg..=)
ha det!!

Kommentera inlägget här :