Det gäller...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. att vara händig och göra massa saker samtidigt på sin lediga tid..=)
Har hunnit tvättat...
åkt och träffat Marie och varit på en runda med henne i Stenkullen...
Medans Tommy tvättade våra bilar...
Min var verkligen tok sketen så bad han bara att skjöla av den för skiten sitter så ingrott som fan..!!
Men sjukt snällt av han att han hjälpte mig... var så sjukt varmt men jag rensade rent i bilen... slängde massa skit och fick dammsugit och torkat av!!!
skönt att ha bilen fräsh nu igen...
Min fina pärla!!
Var tvungen att skicka en bild till Daniel för att visa hur duktig jag vart! =)
sen vart det brått hem för att ta hand om tvätten innan kl 4 då min tvätttid var slut...
har nu lagat mat...
en rätt som jag och Daniel skulle gjort i veckan men vi har inte haft tid så jag gjorde den nu...
pasta med kantarellsås blandat med knaperstekt bacon, lök och champinjoner i...toppad med persilja.=)
var sjukt gott...=)
nu är jag proppmätt men om en stund skall det avnjutas med Jordgubbar och grädde... kan jag gott få unna mig eftersom jag skall stå och jobba i denna värme ikväll!! =)..
skall bli kul dock.. inte jobbat på Stures på länge nu... jobbar 2 lördagar irad nu sen e det Semester=)
Ha en fortsatt trevlig kväll..=)
Imorgon blir det havet.. TJOHO! =)

Kommentera inlägget här :