God Lördag....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... ja då var det redan Lördag...
En sen frukost är intagen....
sov länge idag... men hade en katt som väckte mig och ville ut redan kl 6 i morse.. fick först tyst på han sen började han igen en timme senare.. då släppte jag äntligen ut han... somnade i allafall om efter men vaknade ju först tjugo i 12.. haha..
då ringde Bettan....
fick sen rusat ner till tvättstugan...
äntligen fick jag tvättat...
så nu väntar jag på att mina 2 maskiner skall bli klara...
skulle tvättat igår kl 12...
skyndade mig hem efter jobbet och fick t.o.m gå tidigare för min förman för att hinna hem... kommer hem då har ju Daniel bokat fel dag...
han bokade förrgårdagens tid istället... smart kille man har.. men men...
jag la mig i soffan istället och somnade pronto...
sov säkert 3 timmar... orkade fan inte vakna...
fick lagat lite käk.. sen duschade jag och åkte och handla i Lerum.. åkte sen efter det upp till Bettan för hon är oxå PF (PojkvänsFri) i Helgen..
vi satt och tjötade lite... och ringde sen till Robban som bor i ett hus ovanför henne..
hel go kille som man känt i många år...
Och Bettan har varit tillsammans med han för en herrans massa år sedan..=)
har inte sett hans hus som han bott i nu i ett år så vi bestämde oss för att traska upp till honom...
när vi väl kom fram så stod han och hans inneboende för tillfället och högg ner trän... haha.. galna killar!!
vi satt uppe hos dom en bra stund...
hans inneboende Joel bygger sitt hus precis brevid Robban så vi gick upp på hans tak och satte oss i solen..=)
efter det så åkte vi och hälsa på lite annat folk i trakterna där och min huslängtan har aldrig varit så stor..!!!!
sen gjorde pojkarna i ordning sig och jag körde dom till Basic sen åkte jag hem..=)
kl var då närmare midnatt... fick äntligen lagt mig.. pratade med Daniel i telefonen och sa god natt..=)
somnade gott strax innan kl 2...
nu tvättar jag som sagt... och när maskinerna e klara blir det nog en promenad och fika med Marie.. skall se vad jag hinner ...
ikväll kl 20 e det jobb som gäller..
skall bli kul..=)
imorgon blir det nog havet... om vädret tillåter..
gott.. behövs.. all färg man fick förra veckan har ju verkligen försvunnit...!!
nä... här kan jag inte sitta...
njuter av min fria helg då jag bara kan göra vad jag vill, äta vad jag vill, se på vad jag vill och framförallt fisa hur mycket jag vill utan att nån klagar..=)..
ha det gott..!!!

Kommentera inlägget här :