God Morgon!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. ännu en dag på sin semester skådas....
Jag är nyvaken...
har en känning av träningsvärk i mina skuldror och triceps....
magen börjar kurra lätt efter frukost... och jag bara väntar på att dom dära molnen skall försvinna utanför så man kan åka och lägga sig vid nån sjö och bara sola sola sola och bada..=)
brännan försvinner ju...
sa i och för sig igår att om det är dåligt väder blir det en sväng till gymmet.. köra lite ben sen sola....
men det är ju så mycket härligare att sola utomhus.. vid en badplats...
hmm...
nä.. börjar med frukosten så får vi se vart vi hamnar sen..=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin:

Min semester har varit patetisk hittills! Jag flyttar, renoverar, sladdar runt kring bauhaus, målaffärer, beijers bygg, colorama för att köpa grejjer. Går upp 8 varje morgon och däckar på min luftmadrass kl 21. Idag åkte vi en sväng till Alingsås iallafall. Och reashoppade i Solkatten. Tur att jag har två veckor så jag kanske hinner doppa mig i havet nästa vecka. Solbränna? Icke. Den har bleknat sen länge. Karin

2:a kommentar, skriven , av Malin:

haha... det låter som en underbar semester... min syster och min pappa har det likadant... det är fan mycket att göra när man köper hus.. jag är glad så länge jag slipper det men en dag kommer jag oxå sitta där..=) hoppas nu du får njuta dom sista 2 veckorna.. och framförallt får en toppen dag på Fredag..=) stor kram

Kommentera inlägget här :