Göttans!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. att inte börja förrän kl 11 idag!!!
Vi har från och med 1 juli ingen extra halvtimme att jobba in... det är så jäkla lyx så ni anar inte...
mellan den 1 mars och 1 juli så jobbar vi alltså en extra halvtimme.. men idag är det slut på det och då jobbar vi våra 6 timmars dagar igen... najs najs najs!!!
Dock verkar det vara helt sjukt gött väder idag.. och jag e grymt avensjuk på Daniel som kan göra vad han vill idag!!! jag hade lätt åkt till hans päron och lagt mig vid poolen... men men.. han MÅSTE till arbetsförmedlingen idag!!! om inte så slår jag ihjäl han!!! Han måste ligga i nu!!!!
drabbar mig lika mycket detta!!!!
och det bästa av att börja kl 11 idag istället för 10.30 så hinner jag se en del av Våra Bästa år...
hinner ju aldrig se det annars!!!
NAJS!!!
ikväll blir det en promenix med Bettan och Jessica... nån mer som vill hänga på???
Ha en trevlig dag!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Det är ju just det när man är i ett förhållande, den enas problem blir även den andras... fast vekar bara vara tjejerna som "fattar" detta.. hoppas verklgein det löser sig... snart!! Vet hur det är när Tommy va mellan jobb, va inte lätt och bra mådde man inte... du och dina motånger här i livet, du blir verkligen inte av med dem... de gör dig såklart stackare och man lär sig alltid något, men tycker du borde vara stark nog nu och redan lärt dig en massa.. finns här!! kram kram

2:a kommentar, skriven , av Malin:

Tack min lilla snutta... snart syns vi..=)

3:e kommentar, skriven , av Mm18:

I recomend this site

Kommentera inlägget här :