Gränna/Visningsö...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
japp där har vi varit idag... blev till att gå upp jäkligt tidigt... kl 8... vaknade till doften av nybryggt kaffe... mmm... tacka vet jag timer på kaffekokarn..=)
ja upp och packa in sig i bilen.. tog med mig boken.. åhhh så bra den är!!!! vill bara läsa läsa och läsa...!!!
mötte upp Linda och dom i Floda...
tankade bilen och åkte...
jag var sur och grinig som jag varit dom senaste dagarna...
tror det beror på att jag och Daniel umgåtts non stop 24 timmar om dygnet typ i över en veckas tid.. man behöver vara ifrån varandra ibland... även fast han är väldens mysigaste och goaste och visar så mycket kärlek till mig så kan jag rent ut sagt spy på han ibland och det tillhös ju ett förhållande...
vi behöver lite tid ifrån varandra!!!!
=)
i allafall.. var framme vi Gränna efter 11..
tog färjan över till Visingsö..
jäkla pissväder men men..=)
...
Vi Började med att äta lite sen tog vi oss några turer till några ruiner på ön... en av dom är en av Sveriges äldsta ruiner och det var även här dom spelade in filmen ARN... inte för att det var mycket kvar av ruinen.. men kul att se...=)
Am I ARN???? =)
nå väl... efter det åkte vi till gränna och köpte Polkagrisar...
jag vet att jag varje gång köper för mycket så denna gång köpte jag bara en enda plus en påse med karameller.. det var allt.. Daniel däremot köpte lite mer.. haha
undrar om han får i sig alla dom..=)
vi passade på att ta en fika på Gyllene Uttern innan hemfärden...
Min snygging efter fikan..=)
hemåt åkte vi.. jag tok somnade .. och hann läsa mellan varven.. haha.. social.se..=)
hämtade upp mitt älskade köksbord...
åhh så fint det är nu..=)
Efter...
Före...

vi fick även handlat lite sen åkte vi hem. lagade mat och nu sitter jag här i soffan... skall ta hand om den torra tvätten.. sen ta en välförtjänt dusch... sen lägga mig och läsa min bok..=)
i morgon skall jag till frissan.. TJOHO!!! =)

ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nina:

Vad bra det blev i köket efter att möblerna blev vita :) Att man inte tänkt på det själv att man kan måla om på det sättet.. Ha en skön helg!

Kommentera inlägget här :