Hallå alla bloggläsare=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Idag är det Söndag... en Söndag som inte är som alla andra söndagar.. för denna Söndag är ångestfri...
jag behöver inte gå upp för att gå till jobbet i morgon för jag har nämligen S E M E S T E R!!!

Tjosan vad det klingar gött i huvudet!!!!!
Tänkte semestern till ära lägga upp en ny kategori i bloggen...
Semester Schema 2010

Skall där lägga ut vad jag skall göra dag för dag varje vecka...
så ett sånt inlägg kommer strax..=)
Igår så blev det bara en promenad med snuttan Marie i Lerum.. jag åkte hem till henne ställde bilen och så tog vi med oss MOntana och gick runt i Lerum.. gick bort till Klädhuset för där jobbar Maries syster.. typiskt att det var 20-50% rabatt på allt där inne...
ja det klart jag hittade nått.. haha.. Marie med.. ..visar det i ett annat inlägg..=)
efter det traskade vi tillbaka.. sjukt fuktig luft ute.. bestämde oss när vi kom tillbaka till henne att vi måste ta en promenad VARJE dag nu på semestern!!!!!
jag gick in och handla... åkte hem och då kom Daniel hem samtidigt...
Äntligen..=)
vi laga mat.. käka.. sen vilade jag lite i sängen sen fick jag gjort ordning mig... Daniel gjorde i ordning varsin tallrik med färska jordgubbar med vaniljglass som jag fick i mig innan jag åkte till jobbet...
mötte upp syrran på Statoil i Floda så tog vi min bil till Alingsås...
en mycket lugn kväll..=)
skönt..=)
Syrran, Jag och dörren vi vaktar typ..=)
var en skön dag.. tjötade med personalen och hade det gott...
kocken gjorde min favorit som jag alltid äter där.. kyckling sallad med bacon..=)
Det var mumma..=)
ja efter stängning åkte vi hemåt..
jag skulle hämta Daniel.. i Stannum visade det sig och inte i Olofstorp.. men på grund av bist på kommunikation och dålig mottagning på mobilen så hamnade jag långt ute i skogen i Olofstorp innan jag fick tag på han och fatta att det var i Stannum.. i ren ilska åkte jag i ilfart till Stannum där Daniel fick mötas av en mycket arg Malin..!!
hem och äntligen få lägga sig...
somna la vid 3 på natten!
i dag slog vi inte upp ögonen förrän vid 12...
hur kan man sova så länge?
gick upp.. käka frukost och sen åkte jag och hämtade mitt snygga plagg som jag hängde undan på Klädhuset igår.. sen åkte jag ut till Floda till Jessica... vi satt och tjöta lite sen tog vi en promenad ner till Statoil sen tillbaka igen.. åkte sen hem till hennes föräldrar för att lämna Jessicas yngsta son där..
satt då och tjöta lite med Sofia Jessicas syster..=)
sen åkte vi tillbaka till Jessica... jag åkte då vidare till Marie.. vi tog oss en liten promenad i Hulan bara denna gång...
sen in och handla.. varför glömmer man ALLTID nått??
sen hem.. har nu lagat mat och avnjutit den...
skall lägga upp receptet..=)
nu avnjuter jag detta..
för det är ju trots allt Semester!!!
TJOHO!!!
ha det

Kommentera inlägget här :