Hej alla barn...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. nu är det barnprogram...

titta här vad farbror Frej tar fram....
hmmm ... nä...
seriöst...
idag har varit en rätt så go dag....
sov ju själv i natt då Daniel stannade kvar hos Emil...
jag åkte till jobbet i morse började 11...
var rätt lungt på jobbet... skönt.. man börjar hamna i semester stämning...
1 dag kvar!!!! =)
efter jobbet åkte jag direkt till gymmet.. inte varit där på hela veckan ju!!!!
Jag innan träningen!
Blev gå fort på bandet i 30 min... fick upp en bra hetta i kroppen...
sen körde jag löpning på en rätt intensiv nivå..(läs fort som fan) i 10 min...
sen var det dax för armar....
det var axlar/ bröst/ triceps
hel mör i dom efteråt...
sen var det åka och tanka och in på Lidl snabbt för att köpa citroner sen hem..=)
.. då stod Daniel med maten...
fan vad gott!!!!
blev ugnsbakad lax med klyftpotatis och citron och dillsås..=)
det var MUMMA!!!!!
Efter det kom Jessica hit...
jag svidade om fort till andra kläder sen tog vi en liten promenad här i Jonsered...=)
vi gick inte fort men vart genom svettiga när vi kom tillbaka så då packade jag en picknick korg och så tog vi på oss badkläder och gick ner till ån här nere... satte oss på en filt...
och hoppade i badet...
ja jag fick faktiskt i badkrukan..=)
sen satte vi oss på filten och bara mös..
jag hade en liten flaska rött som jag fick i mig.. ur söt flaska...
vi åt godis och chips och choklad och bara satt och tjöta tillsammans.. ur mysigt..=)
vid 22 var det enna dax att röra sig...
sa farväl och jag gick in och duscha.. nu skall jag lägga mig... jobba i morgon med... sen SEMESTER!!!!!
kom på en sak.. har massa mer grejer att skriva in på mitt semester schema.. glömde skriva in massa ju... som att nästa Fredag då är det PINK konsert!!!!
TJOHO!!!!
skall bli grymt kul!!
ha det vänner..=)

Kommentera inlägget här :