K Ä R

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... ja det är nog en enkel känsla att sätta namn på filmen man just sett!!!
Man blir kär... ledsen... frustrerad... lyrisk.. och alldeles varm inombords...
Detta är en bra film.. en riktigt bra film för en film ger en känslor... känslor som bara bubblar inombords... precis som Sex and the City filmerna...
man skall beröras... och känna med karatärerna i filmen..
och precis så känner jag...
man blir så sjukt kär i personerna...
man känner så jäkla mycket...
man vill ju inget annat än att uppleva denna känsla men den finns tyvärr bara på film.. och man kan få som en liten apritretare till känsla av det när man är nyförälskad.. men annars kan man aldrig komma i närheten av en sån kärlek mellan 2 människor.. eller 3 kanske man skall säga...
att få bli älkad så starkt av 2 så starka personligheter.. det är en dröm!!!
Men gud vad underbart det är att få drömma om det=)
Jag hade lite tid över innan bion...=)...
Linda, Marie och jag... åkte tidigare in så vi kunde fika/äta lite innan filmen..=).. tog en cider till.. MUMMA!!
Min goda ceasar sallad..=)
Tyvärr så rasade magen på mig inne på biografen.. så jag satt och led det sista och det var JÄVLIGT snabbat hem efteråt.. men annars har kvällen varit toppen...!!!
Nu skall jag lägga mig för i morgon är det upp tidigt och ut till HAVET!!
Daniel är i stan med en killkompis... jag tvivlar stort på att han kommer komma hem i tid.. vara något så där nykter och även följa med till havet i morgon...
men ärligt.. har slutat bry mig... gör jag det så blir jag bara besviken och det vägrar jag leva med..!!!
bättre att vara inställd på det värsta.. han trillar in runt 4-5 i natt... dyngvrak och kommer bara mumla nått till mig från sängen när jag åker själv till havet i morgon...
Piss on him!
ha det!
god natt!
Nu skall jag drömma om vampyrer och varulvrar!!!!
mumma..

Kommentera inlägget här :