Lite halvslirigt...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. då vart man hemma igen....
haft en underbar dag med först havet och stranden och fått bygga på brännan.. tycker jag lyckats rätt bra nu.. men att bli brun på bena e ju fan omöjligt!!!!!
efter det en härlig dusch och sen vidare till Floda hem till pappa...
där var ena syrran Linda med familj... vi tog med oss barnen och hunden och gick ner till badet och lät hunden och barnen bada.. =).. gottans...
Daniel fotade mig när jag kikade på..=)
efter det traskade vi tillbaka och då stod pappa och grilla!!!!
sen käka vi.. oj så gott.. massa olika köttsorter..!!
kalventrecote, fläskfile.. ja massa...=)
sen vart det jordgubbar med glass och grädde och melon..=)
jag vart sååå mätt!!!!
fick i mig 2 glas rött vin och 4 cider... så nu e jag grymt trött...!!!
har gjort mig redo för natten och skall kika klart på filmen på tv.. sen gå in och bara lägga mig.. fan vad gott!!!!
God natt!!!

Kommentera inlägget här :