Lotta på Liseberg!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. ja vad roligt det va... vädret höll i sig och det var uppehåll hela kvällen... Måns var rå snygg och även tjejerna i Timotej..=)
Vi fick inga sittplatser men stod rätt bra ändå..
var med en sekund i TV.. haha..=)
Marie hämtade mig vid 17.. då var jag knappt klar med kläderna ännu...
jag hade sjuka klädproblem.. hade kläder över hela sängen....
ville klä mig i svart men FAN.. deprimerande.. så ville ha nått färgglatt.. ja shit.. provade... tog av mig prova igen.. ja fan vad jag höll på!!!!
fick till slut nöja mig med svarta leggins, svart kjol och gult linne med svart kofta över...
vi åkte inåt...
spelade lite...
jag vann två chokladkakor.. det var allt...=(
sen blev det lite mat och jag avnjöt en öl..=)
Jag och Marie och den goda maten..=)
Bakpotatis och räkröra..=)
efter det avnjöt vi varsin glass..jag blev helt lyrisk när jag läste att dom hade låglaktos mjukglass...!!!
Åhhh Äntligen.....!!
MUMS!!!!



Marie med sin glass..=)

Sen gick vi bort och trängdes..=)
Lotta var nära..=)
Timotej och Måns och Maria..=)
Sötis Marie..=)
En avslutade bild på mig=)
Marie körde hem mig och då hade jag en hungrig pojkvän hemma som ville åka och äta.. jag följde snabbt med...
efter att ha mötts av ett helt jäkla Gothia Cup fottbollslag vid Oves så fick det bli donken!!!
jag tog bara en liten vanlig hamburgare och snodda några pommes av Daniel...
Måste sluta äta som jag gör...!! *suck*
nu är jag nyskiten och trött..
skall lägga mig och upp tidigt i morgon för utomhus träning vid Nääs 8.30 i morgon bitti... det ni!!!
kommer avnjuta en grym frukost på hotellet där efteråt i allafall..=)
Mumma..=)
God natt!

Kommentera inlägget här :