Lyssnade precis på...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... Uruguays nationallåt....
e det ett skämt eller?.. haha
fan vad vissa nationallåtar e hemska...
okej sveriges e väl inte helt hip den heller men ändå.. haha
ja Matchen skall börja.. första semifinalen..
tror på Holland...
****************
jag är som i komatillstånd i soffan...
orkar ingenting...
har ingen ork alls i kroppen...
behöver min semester NU!
har genomlidigt ännu en dag på jobbet...
började rent pissartad med massa jävla fucking tårar!!!!!!!
För att jag hatar detta ställe så...
men jag bet ihop och som tur va så var det massa att göra på jobbet så mina tankar fick fokusera på det istället..
jobbade på som en liten jävla speedad iller... men det hjälpte ju inte... vi har grymt mycket kvar att göra... får kanske komma tidigare i morgon...=(
att tillbringa en extra timme på stället ger mig kalla tårar men men...
Jag är bara trött så trött så trött...
efter jobbet fick jag tankat min bil... HATE it!!!
ge mig miljoner NU!!!!!
sen hem... fick lagat mat... TRÖTTSAMT ATT DET ALLTID ÄR JAG SOM GÖR DET!!!!!

blev kycklingfile i ugnen med olika tomatsorter som grillades...=)
sen cous cous till och min goda kalla sås..=)
gott och mättande... det räckte för mig...
nä nu skall jag gå och byta tampong för det har jag inte gjort på hela dan...
mindre gott men oxå rätt mättande..!
jag e sur... grinig .. trött och förbannat less.. så fucking PISS OFF!!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Louise:

Din tid kommer vännen, bara håll ut lite till. Har full förståelse för det med ekonomin, fick en skattesmäll på 16000 idag, tack för den skatteverket

2:a kommentar, skriven , av Karin:

Vad händer på jobbet? Byt jobb, Malin. Du kommer aldrig ångra dig.

3:e kommentar, skriven , av malin:

tro mig Karin jag försöker!!!! söker allt som finns.. skrivit in mig på Arbetsförmedlingen och skickat ut min CV till alla möjliga jobbsajter.. är så trött på skiten så jag spyr!!!

4:e kommentar, skriven , av Malin:

Din stackare Louise.... jag lider med dig verkligen.. fy fan vad ekonomin kan göra en olycklig...=( du om nån hade ju behövt lite positivt i ditt liv just nu!!

Kommentera inlägget här :