Magen...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. börjar ge med sig...
men tröttheten har slått in...
känner mig klubbad!!!
tror jag druckit på tok för lite vatten idag!!!
jag känner mig helt jäkla slut!!!!
sitter i soffan nu och kikar på filmen "Showtime" på trean!
sjukt rolig!!!
Fan vilken glidar dag det vart på jobbet idag...
var tok lite att gö och vi typ slogs om dom få ordarna som kom ut!!!
haha.. jag gjorde massa annat!
la in grejer städade och donade...
kl 4 stämplade jag ut... varför vara kvar när allt var gjort!!!
åkte till Lerum till systemet... nu är kylen uppbunkrad med semester!!!
=)
efter det åkte jag hem och såg att tvättstugan var ledig så jag slängde in 2 tvättar!
sen bytte jag om till bikinin och gik ner till vattnet och slängde mig i ån... var helt själv vid badplatsen.. så jäkla gott!!!
Tjockisen=)
tog mig en 2,25 och njöt i solen..=)
Marie ringde och ville komma förbi och bada...
Jag gick till tvättstugan så länge sen när hon kom med Nadja och Montana så gick vi ner igen... gott...=)
sen kom även Daniel ner och sa hej när han kom hem...
Marie och dom åkte hem och jag gick upp och duscha...
sen åkte jag och Daniel till Utby och käka.. jag tog mig en kebab med ris men fick inte ens i mig hälften förräns jag mådde illa och kände mig konstig i magen...
FAN!

vi fick åkt hem rätt fort.. som tur va så var det bara gaser...

Dumma mig får skylla mig själv som slarvar med mina tabletter

nu kanske vi får besök snart av Daniels kompisar.. vi går väl ner till badplatsen tror jag...
jag skall ta mig en öl och hoppas på att piggna till lite.. får nog börja med ett glas vatten=)
ha det!!
SEMESTER!!!!!

WOHO!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Söt du är, tack! Men så jobbigt det är med sånna dagar, vill bara ge upp allt! Njut av din semester nu!!! Kramar

2:a kommentar, skriven , av Steffenamy:

God bless you

Kommentera inlägget här :