Mitt kattbett!

publicerat i Visste ni?;
.. hittade rågamla bilder på min hand från när jag blev kattbiten av min gamla inneboende Andreas katt!
Min katt Helge och hans katt rök ihop natten mellan den 23 och 24 december -05
jag gick emellan dum som jag va och blev rejält biten av hans katt..!!
det gjorde sjukt ont och jag blev inlagd dagen efter då jag ville vänta med att åka in då det trots allt var julafton.. haha.. dum i huvet.se..
så här fint såg det ut..=)
taget med en pissdålig mobilkamera..=)
sånt här fint bandage fick jag gå omkring med..=)
låg inne över 2 dygn då dom befarade att min led var avbiten i långfingret..=)
jag klarade mig dock från operation och fick åka hem med vanlig pecellin och morfin i kroppen..=)
sjukskriven 2 veckor dock..=)
ja nu vet ni det=)

Kommentera inlägget här :