Semester V. 29

publicerat i Semester Schema 2010;
Måndag

Japp tänkte börja denna Semester med en dag på Liseberg... inte för att åka nått utan för att vara med på Lotta på Liseberg!!
Jag och Jessica har pratat om det och nu var Marie sugen oxå.. så blir nog vi 3 tjejer om inte fler hänger på..=)
Tisdag

Då börjar jag dagen med ett riktigt skönt pass ute vid Nääs fabriker... och får sen avnjuta en frukost för 50 kr efter det..
Jag och syrran skall dit..=)
efter det så drar vi till Ullared.. tänkte dra rätt sent då vi vill slippa alla galet folk där.. så tänkte vi åker dit först vid 4 eller nått..=)
Onsdag

Då funderar syrran och jag på att ta en kväll på Stures...
äta gott och massa bowling!!!
TJOHO!

Torsdag

Inga planer än så länge...
Fredag

Pink konsert!!!!!
Åhh det skall bli grymt!!!!
Lördag

Inga planer än så länge....
Söndag

Inga planer än så länge....

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin:

Så du ska fira min födelsedag genom att titta på Pink...? :) Själv ska jag stå och laga mat till makens stora 30årsfest på lördag.. Kul va?

2:a kommentar, skriven , av Malin:

åhhh snuttan fyller du år på fredag!!!!! Stort Grattis i förskott...=).. så ni fyller så tätt inpå varann..? Vad kul=) hmm.. men du har väl 1 år kvar till 30 du va?.. skall tänka på dig då... stor kram

3:e kommentar, skriven , av Karin:

Jepp, typiskt är det ett år mellan oss. Annars hade det blivit en fet 60års fest. Hehe!

Kommentera inlägget här :