Söndag.....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. japp.. började min dag med att slå upp ögonen redan kl 9... då sa blåsan ifrån... upp.. göra sitt behov sen lägga sig igen... löjligt varmt i sovrummet bara trots vidöppet fönster!!!
somna om lite lätt sen upp vid halv 11...
jag gick ner för att boka tvätt tid... fick en så jag gick upp och försökte få upp Daniel ur sängen för skulle tvätta sängkläderna...
han rullade istället in sig i lakanet och lekte larv eller nått..=)
Samarbetsvänlig!!??.. NEJ!!

Fick till slut upp han i allafall.. och fick med han ner med all tvätt till tvättstugan..=)
sen började vi med frukosten...
gjorde ju en svin go räkröra som jag hade med till stranden i Lördags...
tänkte lägga ut receptet på den i ett senare inlägg..=)
försökte äta upp den idag i allafall men vi har ändå lite kvar..!! =)
nu har jag bäddat nytt i sängen... blev utan täcke denna gången då det nu är sommar och så sjukt varmt.. så vi får sova med bara påslakan nu..=)
sen har jag fixat med tvätten och dammsugit...
Väntar på att Daniel skall vattna blommorna och göra rent toaletten..
den är hans uppgifter idag!!
kl 17 är det repa med bandet annars blir det nog en lugn dag.. skönt med lite svalare dag idag...
sjukt skönt ute dock.. lagom varmt..=)
ha en trevlig Söndag! =)

Kommentera inlägget här :