Trött på att...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. måla möbler nu...=(
jag är helt slut.. ont i hela kroppen.. har färgstänk över hela mig typ...=(
men FAN vad duktiga vi är!!!!
Men nu har jag fått hem mitt vardagsrumsbord !!!!
Visst blev det snyggt??????
Så här såg det ut från början
Bra mycket finare i vitt eller hur???
köksbordet skall bara målas på under sidan och benen skall målas ett lager till Imorgon.. sen är köksbordet+stolar klart!!!!
Vitrinskåpet väntar jag med.. jag orkar helt enkelt inte...=)
Sen vill jag ha ny soffa, nytt tv bord och ny matta!!!
Sen är jag nöjd i vardagsrummet=)
*********
Började min dag idag med att åka bort till tatueringsstudion här i Partille...
dom verkar grymt bra... lite dyra men jag antar att det är för att dom faktiskt är jävligt bra..!!!
Skall kika på om jag inte skall boka en tid där..=)
efter det åkte jag och köpte mer färg till möblerna och åkte sen till Lerum.. mötte Bettan godisen som varit på Rhodos en vecka..!!!
hade hänt massa.. fika och tjöta en massa..
Jag passade även på att boka en slingtid hos frissan så dit skall jag på Fredag kl 14... gött.. skall äntligen få fin och jämn färg i huvudet.. just nu har jag ca 5 cm utväxt och massa olika färger i huvudet...!
efter fikat fick jag åkt och hämtat Daniel och köksbordet och åkte till pappa.. där fick vi grillat och sen började vi måla!!!
Avslutade kvällen där med hemmagjord äpple paj och en kopp kaffe.. mums...=)
nu mår jag illa och är rövtrött i kropp och huvud..
blir kura ihop sig i soffan och njuta av mitt fina vardagsrumsbord..=)
ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin:

Soffbordet blev väl kanon? Har själv målat om flera ekmöbler från IKEA till vitt. Det blir bra!! Imorgon skall jag börja måla om vissa golv vita också. I love white.

2:a kommentar, skriven , av malin:

ja vitt blir så sjukt fräscht på nått sätt..=) jag love it to..=)

3:e kommentar, skriven , av Jennie:

Ett sånt bord hade jag också innan men såle d för ett tag sen =). Blev jättefint. Mattan den har jag den me =)!

Kram

Kommentera inlägget här :