What a diffrents a day make...=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Hallå alla godisar=)
Allt bra med er???
jag sitter i soffan och slappar gärnet nu.. silken dag!!!
Att gå upp tidigare än när jag jobbar sena skiftet på jobbet det är plågande så här på semestern... jag är ju såååå sjukt morgontrött..=)
men kvart i 8 ringde kl...
plågade mig ut... släppte av morgonkisset i toan ..(hoppas jag)...
tog på mig och daska liv i mina trötta svullna ögon...
åkte ut mot nääs...
silket väder...UNDERBART!!!
En timmes Body Vibe pass...
lite kärringgympa men silket skönt pass att starta dan på..=)
det kändes i kroppen och kommer kanske ha lite lite träningsvärk i morgon..=)
tränar ju aldrig pass längre då jag kör eget program på gymmet i stället... gillar inte att passa tider då jag inte kan stressa för magens skull..=(
men nu när man har semester så passar det ju...
efter detta underbara pass i strålande sol och precis vid vattnet..(visar bild snart)
så gick vi in till hotellet där det var hotellfrukost framdukat.. tyvärr så var det brist på personal så allt var nästan slut...=(.. men fick allt ätit en del i allafall.. GÖTTANS!!!
50 spänn behövde vi bara lägga på det...
jag och Syrran satte upp oss för Torsdag med..=)
där nere där bastustugan är där tränade vi..=)
var en helgosig katt som kelade med oss när vi skulle åka hem...
ja hem åkte vi i allafall.. och då var det bara tt duscha och få upp Daniel ur sängen.. hann ta det lite lungt i sängen innan vi skulle åka... fick åkt förbi Handelsbanken i Sävedalen först för Daniel blev av med sitt kort där igår... bankomaten bara svalde hans kort.. det glupska aset!
han skall få ett nytt nu..
mötte upp Syrran + familj i Munkebäck och åkte mot Ullared...
jag sov gott i bilen då Daniel körde...
framme.. och in och handla.. lyrisk vart man..
men tur man hade sin broms med sig..=)
åkte väl därifrån först vid 4 tror jag...
me..=)
Min cooling=)
vi åkte förbi Olofstorp för att hämta Daniels bil och åkte hem och packa upp allt..
nästa inlägg så visar jag lite av det vi shoppa..=)
ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin:

Vad är det för pass du kör på Nääs? Vem anordnar det? Jag vill också!!

2:a kommentar, skriven , av malin:

det är LSC (Lerum sportcentrum) som anordnar det.. på Torsdag är det Body combat ... om du går in på www.LSC.nu så kan du läsa allt om det... det är grymt uppfriskande... du får hänga med vetja!!!!

3:e kommentar, skriven , av Karin:

Jag ska kolla om de kan fixa en bra deal till mig på LSC.. Jag har ju sjukt bra deal på Sportlife.. Men vill hellre träna inom kommunen.. Vi får se.

Kommentera inlägget här :