2 dar ...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
till midsommar!!!
vad skall ni göra????
För oss har vi nog precis bestämt oss...
blir ingen jaktstuga i Skåne...
(Synd Jenny för hade gärna träffat dig...)

det blir att vi åker till Jessica och dom i Floda på dan.. åker bort till Nääs och kikar där.. sen äter med Jessica och dom sen åker vi vidare till Olofstorp på kvällen ..
kommer nog bli trevligt...=)
Jag sitter nu äntligen i soffan...
avnjutit en god Piggelin..=)
Har jobbat och sen gymmat idag igen.... solat och avnjutit en god dusch PÅ gymmet.. så skönt att åka därifrån ren!!!
Skulle åka och tanka men kortet accepterades inte vilket bara betyder att min räkning från Statoil är HÖG!!!!
FÖR HÖG!!!!
FAN!!!!
Fick handlat.. åkt hem lagat mat till oss..
blev pasta med carbonara sås.. hemlagat!!!!!
gott var det=)
(recept kommer)
efter det fick Daniel åka med mig och tanka.. meningen var att han skulle åka och tanka när jag lagade mat men pannskaftet hade ju druckit öl!!!
han fick tanka min bil på hans kort...
Tack Älskling!
Nu kikar jag på ett grymt intressant program på Femman...
ni som känner mig vet varför.. haha..=)
nu skall jag fortsätta softa..
vi är hundvakt för 2 dan i rad nu...
Lilla goa Aramis..=)
Så glad så svansen kan bara inte vara still..=)
var ute och gick med han igår... haha..
gott.. i morgon får man lön.. och det e god lön..=)
får ut 18226 kr...
skall dock ha 800 till från Marie och dom för 2 trimmers som jag sålt till dom..=)
så skulle fått ut 19000=)
gött gött gött..
men kan ju då behövas då jag har en bensinräkning hög som eiffeltornet typ..!!!
det fick man för man åkte till Stockholm...=(
ja vad mer..
Daniel söker jobb..
och jag med...=)
allt kommer nog ordna sig till det bättre..=)
ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Vi som eventuellt hade tänkt fråga herrskapet om de ville grillat här och sedan sett vad världen har att erbjuda på midsommar ;) men hoppas ni får trevligt!

2:a kommentar, skriven , av Karin:

Söker du jobb? Vart? Jag skall fira midsommar i Stockevik hos mina föräldrar och på kvällen skall jag grilla i Torslanda. Nubbe hela dagen! :)

3:e kommentar, skriven , av malin:

det var ju synd att vi hade planer nu då Therese annars hade vi gärna kommit...=)... hoppas ni hittar nått kul att göra ni med!!! Kram

Kommentera inlägget här :