Bitter F***an malin!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Det e jag det idag...
sur och gnällig och avensjuk och sur på allt och alla...
på ett sjuhelvetes humör...
men e väl trötthet och allmän PMS som är inblandad....
spyr på att se en riktig flashig snygg bil där en fräsch snygg rik mamma på 50+ kör och där hennes smala snorkiga  20+ dotter sitter i passagerarsätet och dom är på väg mot en shopping tur i staden tillsammans...
*spyr*

Jag hatar att se det...

hatar folk med rika föräldrar och som får lov att ha det så jäkla bra!!!!
jag hatar denna känsla vid namn avensjuka för den gör en så jäkla girig, förbannad och ledsen!
får mina dagar ibland då allt slår emot mig...
trots att jag har Daniel i mitt liv så kan jag ibland känna mig sjukt jävla ensam i livet...
mina systrar har ju vuxit upp och odlat egna familjer....
jag har ständigt stått själv....
och när jag dessutom står med ett beslut i mitt liv nu framöver som kommer påverka hela min framtid då blir allt tufft!!!
Det är att leva singel och bli polis eller byta jobb och leva med Daniel och bilda familj med honom...
allt detta kan gör en rätt bitter och lite lätt kluven.....

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Louise:

Men måste du välja mellan jobb och daniel??

2:a kommentar, skriven , av Malin:

ja tyvärr...=( Han vägrar ha ett distansförhållande med mig och jag kan inte plugga på distans och stanna med honom för dom har inga distansutbildningar denna omgång från Göteborg..=( Så det är det valet jag har tyvärr...=( så kommer jag in så får jag ta det valet... stanna med Daniel eller åka själv..=(.. inget roligt beslut... men tar det när jag väl får reda på det.. mina chanser är rätt små att jag kommer in så vi får se..=) kram

Kommentera inlägget här :