Blev inge...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... gym...
drog med mig Daniel och Aramis på en långpromenad istället!!!
Vi gick bort till Partille och sen tillbaka längs ån... tok mysigt!!!!
Ja vi är ju hundvakt igen då Daniels pappa blev opererad idag...
tror Promenaden tog över en timme... så jäkla skönt ute va..!!!
vart genomsvett..!!
blev en härlig dusch nu när vi kom tillbaka..
precis tagit tag i det mest tråkiga ever...
RÄKNINGARNA!!!!

Fy fan... att få så mycket i lön men att allt går till räkningar det suger verkligen...
att få vinna en miljon hade varit gott..!!!
nä snart skall jag lägga mig... skall lägga mig i tid idag.. får väl se hur det blir med det..=)
hmm... jag åt en keso nu med  skuret äpple i...
saknat denna keso så sjukt mycket åt det alltid till frukost förut men det är ju både mjölk och grädde i den så har ju slutat men idag ville jag unna mig...
men känner det tyvärr i magen nu...=(
FAN!!

Hatar denna sjukdom!!

ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Arntnelly:

Excellent site!

Kommentera inlägget här :