Fredagkväll!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Suttit och sugit på min napp från Liseberg nu tills jag börjar få skavsår på tungan!!!!
INTE BRA!!!!
Åhhh vilka tråkiga dagar det varit denna veckan..!!!
Vill ju hitta på saker nu när det är fint väder och allt.. men nänä...
tråkigt!!!
Seg blir man...
hoppade in en timme tidigare på jobbet idag....
känns nu...
behöve ut och röra på mig... vill bli tränad och fit...
ser på anda tjejer och bara dör av deras gudomliga kroppar..!!!!
och få lite färg på kroppen hade inte skadat heller!!!
Kommer jag inte utomlands i år så dör jag!!!!!
Nä får ta tag i mig själv och masa iväg mig till gymmet igen... måste det!!!
Behöver bygga upp musklerna igen.. och börja SOLA!!!!
tänk sommaren -06 när man såg ut så här!!!
Vill vill vill!!!
usch ..
tråkigt tråkigt tråkigt...
längtar till semestern...
gott skall det bli...
Inte för att vi har mycket bokat då Daniel bokade in sin semester för sent och vi nu bara har 2 veckor ihop..=(
men men...
en tripp till Danmark och Ullared skall det bli..=)
utomlands blir det förhoppningsvis i September med Bettan och Martin...=)
grymt skall det bli..!!
nä får se vad som händer ikväll...
Imorgon skall vi hjälpa pappa flytta in i huset..!!! WOHO!!!
hadet!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin:

Men allvarligt? Vart gymmar du? Jag flyttar hem till Lerum i juli. Vi blir varandras PT!? Springer o gymmar o blir fit ihop!

2:a kommentar, skriven , av Jessica:

Det är jätte bra att ha hemma, kolla tv samtidigt:) Tycker inte alls den tar så mycket plats, brukar iof inte ha något annat stående på dess plats! Kolla med sportbutikerna om dom säljer ut demoex, så köpte jag min, 1500:-, och det är en riktigt bra cross!

Det var ett bra tips! Tack!

3:e kommentar, skriven , av malin:

ja Karin skall du bli Lerum bo igen... TJOHO!!! jag gymmar i stenkullen du får mer än gärna följa med mig!!!!!! Tack för tipset själv Jessica... 1500 e ju som hittat ju!!!!! Kram

4:e kommentar, skriven , av Karin:

Jepp. Going back to my roots... :) Jag vet inte vart jag ska träna än.. Ska kolla upp de olika alternativen.. Egentligen känns det klokare att träna i Lerum för då kan jag ju gå till gymmet..

Kommentera inlägget här :