I`m Home!!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... och .. jag klarade det!!!!!!
Ni anar inte vad skönt det känns..!!!
Jag har mått så psykiskt dåligt över detta så jag har inte riktigt vetat varför jag har plågat mig själv så här...!!! Men nu är det så jävla värt det!!!!!!!!
och jag är sjukt tacksam för dom 15 sekundrarna som dom lagt till på tjejernas max tid...
det fick jag reda på precis när jag kom i mål då jag trodde jag misslyckats totalt...
kom in på 10.11

10.15 får man tydligen ha!!!
haha.. jag kunde inte riktigt vara säker och kände att jag vågade inte riktigt ta ut glädjen .. så i slutet när vi alla som hade klarat det fick samlas i våran grupp då frågade jag i slutet och det var då mitt leende sattes på mina läppar=)
Jag hade klarat det..!!!
Vi började ju med löpningen.. och vi fick uppvärmning och blev peppade as hell där ute.. jag låg sist hela vägen vilket jag hade väntat mig... men det var många som droppade av som inte orkade.. som kände av skador och som låg och spydde längst kanten.. jag kämpade på tills sista varvet då ökade jag och när den ena gubben mötte mig och skriker.. du ligger på 9.50 nu.. ÖKA!!!!!

ja då jävlar då sprang jag förbi 2 av tjejerna och spurtade in i mål..=)
så jävla gott.. jag ville ju typ både svimma, spy och dö samtidigt när jag kom fram men jag hade ju ändå klarat det!!!!!
nervositeten innan skall vi inte ens prata om.. nått utav det värsta du kan uppleva...!!!
men hade fått i mig en macka och ett ägg på morgonen i allafall...
hotellfrukost I love it!!
Efter löpningen... så var det in i salen... lyfta en docka på 77 kg och släpa med oss den några meter medans dom pratade lite med oss för att se så vi kan prata och slita samtidigt.. haha.. gick galant och jag fick beröm för min lyftteknik...
8 år på lager gör sin nytta..=)
efter det var det ju Harrest test...
Daniel filmade mig när jag gjorde min bana..

man fick ju göra en provomgång först sen på riktigt och man skall göra det på under 16 sek för tjejer..
jag gjorde det på 15.40

ja jag är ju inte smidigast i världen med min gamla sletna 30-åriga kropp men jag klarade det=)
ja och sen fick vi lite allmän information sen var det duscha och bege sig hemåt...
så sjukt skönt.. det är så jäkla gott att ha fått det gjort nu!!!!!
Jag är så jäkla nöjd med mig själv även fast det var skit tider!!!!!!
men jag KLARADE det och det är huvudsaken!!!
ja.. Våran resa upp till Stockholm var ju bara allmänt seg...
tog ju E4 upp.. via Borås och Jönköping...
Jag fick tatt kort på trollet i Jönköping... haha..
Nostalgi.. man får INTE missa trollet! =)
Daniel körde hela vägen upp och jag hade kartan i knät och käka ananas och melon..=)
väl framme i Hägersten så checkade vi in...
kanon bra hotell rum för oss 2...
Tacka vet jag min Styvmamma som fixade rummet för oss för bara 257 spänn..=)
Vi fräschade till oss och åkte sen ut till Upplands Väsby för att kolla vart jag skulle i dag på morgonen sen skulle vi ta oss in till Stockholms stad.. lättare sagt än gjort!!!
haha.. fan vad vilse vi körde.. så Pappa fick hjälpa oss genom telefon guiding..=)
till slut kom vi fram till Fridhemsplan för att möta en kompis till Daniel och hans flickvän.. vi käkade på resturang och satt och tjöta..=)
Kycklingspett..=)
efter det velade vi oss ut ur stan och tog oss till hotellet.. min mage sa Toa så jag gick till rummet medans Daniel tog en öl i baren...
sen somnade vi gott i varandras famnar.. hade ju en sjuk natt med många drömmar om det kommande...
typ som att jag inte stod med på listan och massa som jag kände var där och massa sånt.. haha..
upp kl 6 och stå i bilköer och till slut komma fram 10 i 8.. tråkigt nervig man var då.. haha
men silka goa männsikor som var där.. och det var en riktigt rolig dag..=)
resan hem var mindre rolig då vi råkade ta E20 hem.. fy FAN vad tråkig den vägen är... BLÄ!!!
stannde i Hulan och handlade lite mat sen var det hem.. och nu e jag bra seg i kolan.. och har ont i höfterna..=(
nu skall jag bara ligga i soffan hela kvällen och bara ta det lungt.. I morgon är det dax för jobb igen...
BLÄ!!
hadet


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

MALIN!!!!! Fan vad grymt, grattis!!! Nu är det bara att vänta:)



LYCKA TILL!

2:a kommentar, skriven , av Karin:

Grattis!

3:e kommentar, skriven , av pappa:

Duktigt, Loppis. Snart svingar du batong!!!

Bäva månde alla bovar!!!

Kommentera inlägget här :