Lider nog av lite ...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... solfrossa...
legat ute i solen 2 dar i rad nu....
fått en del färg...
gott e det!!!
Idag vart jag ju och repat vi höll inte på så länge för våran trummis var tvungen att åka...
jag åkte direkt hem och tjata med mig Daniel hem till hans föräldrar...
vi åt lite lunch sen la jag mig på en solstol vid deras pool på baksidan... oj så gott det va...=)
utsikten från deras terass...=)
man ser hela Göteborg därifrån...
jag låg där i nästan 3 timmar och läste nya Veckorevyn..=)
sen kände jag att jag nog fick hålla mig borta från solen...
gick in och läste istället..=)
Fått färg???
okej osminkad och ser förjävlig ut men det bjuder jag på..=)
blev att sitta och svalka sina brända ben i poolen efteråt...
Gott..=)
efter det grillade vi även där...
och nu är jag och Daniel hemma...
min lilla puss ...
Älskar dig Daniel och vi kommer lösa detta!!!
blir slappa i soffan nu och ladda för ännu en vecka jobb!!
ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin:

Lösa vad??

2:a kommentar, skriven , av malin:

Jobb till han.... på Onsdag är hans sista dag på verkstan... han är inte jätte lycklig här hemma min lilla plutt... lider så med han.. han måste ha jobb NU!!!

3:e kommentar, skriven , av Karin:

Usch, jag förstår det. Det kommer med all säkerhet lösa sig. Idag när jag åkte från Lerum till Götet och passerade.. typ Partille innan blomsterlandet såg jag en tjej på gångbanan bredvid E20, som hade ett sånt linne med text som du köpte alldeles nyss, och hon var mörk. Det är nog Malin som powerwalkar, tänkte jag.

4:e kommentar, skriven , av Malin:

ja det var det nog.... jag och Daniel gick med Aramis...=)...

Kommentera inlägget här :