Lika tråkig ...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. idag med...
men orkar faktiskt inte...
har för mycket just nu... laddar som fan inför nästa Onsdag!!!!
*NERVÖS*
Men ännu en ökning idag...
14.03 idag... sist var det 14.16 och innan det var det 14.37...
jag puschar mig själv som FAN!!!..

JAG SKA KLARA DET!!!!

Min styvmamma har bokat hotell för oss på Ibis i Hägersten.. får bo en natt med frukost för 257 kr..!!!
Så jäkla gott med släkt i hotellbranchen..=)
Tänker bara på Ibis reklamen...
"mmm vilka mjuka lakan"...
haha
Grym!
nä...
i morgon bitti skall jag vara utanför jobbet halv 9.. för att möta systrarna.. åka till Alingsås för att ha vårdplanering för mamma..
gud vad jag saknar min mamma..
älskar henne så.. och mitt hjärta riktigt lyftes när Linda sa att hon var sååå mycket piggare och klarare i huvudet när hon besökte henne igår kväll!!!
Kunde inte bli gladare.. jag kanske får min mamma tillbaka trots allt..!!!
inte sett henne på 2 dar nu.. känns i hjärtat!!!
Idag har jag i allafall jobbat.. och lika trött e jag... e pollen som härjar i luften.. ögonen svullnar och kliar och jag blir helt klubbad av trötthet...
efter jobbet var det direkt hem..fick slängt in två maskiner tvätt då tvättstugan var ledig och alla mina jobb t-shirtar var skitiga sen laga jag lite lunch och sen gick jag ut och la mig på filten och löste lite korsord i solen.. slockna som ett litet ljus och vakna dreglandes och märkte att det var molnigt.. hmm.. bäst att gå in och lägga sig istället.. tog en liten nap på soffan... 30 min bara...
sen upp och fixa tvätten...
sen fixade jag mig och åkte till Floda... repa med bandet..
sen hem.. gick ut och sprang och fick sällskap av Daniel en runda till gåendes..=)
Nu skall jag SOVA!!!!

Var ju ett lite längre inlägg än igår i allafall.. =)
God natt!

Kommentera inlägget här :