Lite gladare...=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Tog en underbar promenad med Jessica J här i Jonsered... vi gick bort mot Partille och förbi Macdonalds och gick sen längs ån tillbaka .. jätte bra gångbana där ju... har nu insett silka bra cykel gångar jag har... tror cykling är en betydligt bättre form av motion för min mage... för FAN vad den svullnar upp när jag går/springer... jag blir gasig och får uppstötningar och rapar... blä.. icke fräsht!!!!
nä promenaden var sjukt skönt förutom min mage då..=)
stötte på 2 ungkossor.. så jäkla söta..=)
den ena kunde inte sluta slicka på mig.. haha
nu har jag precis fått duschat och suttit med min ekonomi...
fört över mina skattepengar så jag inte slösar mer på dom!!!
kollat över mina sparande... och kikat över våra matpengar!!
nu får jag pengar på Lördag då jag jobbar sen kommer ju lönen på Torsdag eller Fredag nästa vecka...
Midsommar då redan ju!!!
Vad skall man hitta på????
Daniel fråga idag om vi inte bara skulle åka ner till Jaktstugan och fira med hans föräldrar..
hade vi ju faktiskt lika väl kunnat göra...
jag kan faktiskt inte bry mig mindre om Midsommar... tycker bara det är överskattat!!!
jag är inte mycket för festande längre ju så jag bryr mig inte så mycket!
får se vad det blir...
Imorgon börjar jag sent... GÖTTGÖTTGÖTT!!!!

och då kommer våran högsta chef från Tyskland så då blir det gemensam lunch.. GÖTT!!!

nej nu skall jag torka mitt hår och sen gå och lägg mig.. hoppas min puss kommer hem snart!
nu ringer han...
=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin:

Åh, jag som ääääääääälskar midsommar. :)

2:a kommentar, skriven , av Malin:

Gjorde jag med förut... men när det gång på gång bara blir misslyckade planeringar inför det så tröttnar man lätt... Hittar man dock ett underbart ställe att fira på så förstår jag att man älskar det!! =) Kram

3:e kommentar, skriven , av Karin:

Jag har hittat ett ställe. Mina föräldrars garage. Jäklar va mysigt det är bland spindelväven. :)

4:e kommentar, skriven , av Malin:

haha... i ett garage... ?? Vad sjutton gör man i ett garage på midsommar=)

5:e kommentar, skriven , av Karin:

Man dricker snaps och kollar ut på regnet!!

Kommentera inlägget här :