me right now...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Slingor i håret...=)
Marie och Nadja var här så Marie la i slingorna i håret på mig.. skall snart gå in i duschen och duscha av det..=)
Får väl se hur det blir..=)
idag har jag legat ute i solen en stund.. men det var ju bara så himla tråkigt så jag gick in igen efter nån timme.. sen har vi handlat och ätit lite..sen snagga jag håret på Daniel..=)
fick inte lägga ut nån bild på han så jag skippar väl det då..=)
Söt blev han.. haha
Nu vet jag inte riktigt vad som händer.. vi har ju pratat hela veckan om att åka in till stan och äta grekiskt.. men nu har ju Daniels kompisar i Olofstorp planerat grillning och det klart det drar i Daniel då så han vill ju hellre dit..
jag ville grilla igår.. så blev det ju inte..
idag vill jag in till stan...
så nu e jag kluven..
FAN..
varför måste han vara så jäkla ung och vilja vara med sin kompisar och supa varenda jävla helg.. börjar bli sjukt less på detta nu..
Jag är 30 år.. och vill leva det lugna familjelivet...
jag har haft mina dar av festande..!!!!
TRÖTTSAMT!!!!

Kommentera inlägget här :