Midsommardagen..=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. japp.. då sitter man lite sleten .. dock inte av alkoholen utav av dålig sömn av att sova borta  i soffan och njuter lite lätt...
Bara Lördag idag och jag kan göra vad jag vill!!! =)
Har dock en mycket bakfull kille som ligger nerbäddad i sängen..=)
jag har gottat mig med att ligga ute på filten i 2 timmar.. sovit lite och läst tidningar=)
har nog bränt mig lite.. haha.. gott..=)
Kvällen igår var riktigt trevlig...
vi började ju dagen hemma hos Jessica i Floda.. kl 15...
dom andra var lite sena men jag och Jessica började med maten.. koka potatis och ägg och fixade köttbullarna.. dukade fram och donade...
sen kom ju dom andra..=)
Maten var kanon god..=)
efter det gjorde vi i ordning oss för att åka till Nääs...
en av sveriges största midsommarfiranden håller till där..
vet inte varför för så märkfärdigt var det ju inte.. men men.. mysigt ändå..=)
Efter Näss åkte vi tillbaka till Jessica och Björn för att äta jordgubbar med grädde...=)
MUMS!!! =)
Stannde en stund till sen åkte vi vidare mot Olofstorp... fick med oss Några vänner från Gråbo på vägen oxå..=)
Jag var trött.. små hungrig igen och ville börja dricka då jag hållt mig nykter hela kvällen.. så väl hemma hos Miche och Hanna ville jag bara få grillat mina krovar och öppna mina cider.=)
Kl var då halv elva på kvällen tror jag...
troligt att jag skulle dricka ikapp dom andra.. NOT!!!
efter 3,5 cider gac jag upp.. kl var halv 2 och jag bestämde mig för att gå och lägga mig... sjukligt trött..
fan vad gammal man är nu!!!
men kvällen var trevlig i allafall..=).. det var huvudsaken..=)
Daniel med lilla godsaken Ragge... fan vad go den valpen är..!!!
Puss på mitt lilla Fyllo..=)
I morse vaknade jag till vid halv elva...
skakade liv i mig själv.. sov dåligt då jag verkligen HATAR att sova borta.. jag kan INTE slappna av och jag sover ju så otroligt lätt i vanliga fall och vaknar av att en fluga fiser typ så jag sov väl sisådär..=)
men men.. dom andra i huset var vid liv vid samma tid.. var bara min segpropp till Daniel som värgrade gå upp..
till slut så beställde vi mat.. jag fick i mig en halv kycklingrulle och sen gick vi och bada med en hund som Miche och Hanna passa... lilla söta Ofelia..=)
en söt svart labrador tik..=)
shit vad hon älskade att bada.. dök typ i.. och jag tog mitt första dopp för i år...=)
GÖTT!!!
efter det var det dax att åka hem...
Marie och Nadja hade frågat om jag skulle med till Liseberg och Linda och hennes familj var där oxå... men när jag pratade med dom så var det tydligen sjukt mycket folk där så jag åkte hemåt och la mig ute i solen istället..=)
nu är det ju snart kvällen och Daniel bara sover och sover...
hmm.. får se vad som händer ikväll.. nu skall jag slappa till en film tänkte jag.. ha det!!

Kommentera inlägget här :