Stort Grattis!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Till min älskade far som fyller hela 60 år idag!!!!!
Hurra Hurra Hurra!!!!
Blev tårta hos min farbror förut då vi överaskade pappa och dundrade in allihopa!!!
Idag fyller ju även min äldsta systerson hela 14 åe oxå!!!
Hurra Hurra Hurra!!!!
Så varit en hektisk dag...
jobbat.. sen besökt min älskade mamma.. sen direkt till min farbror på kalas...
nu har jag packat och förberett och laddar helt mentalt för det som komma skall..
jag är så nervös så jag vill bara dö!!!!
Ledig i morgon.. skall börja dagen med en sista löprunda... sen drar vi.. MOT Stockholm.. checkar in och åker sen och kollar vart vi skall...
sen på Onsdag morgon e det upp tidigt som FAN för att åka dit.. och bara göra mitt bästa helt enkelt..!!!
Önskar mig lycka till och håll tummar och tår för mig..!!!
ha det!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Håller tummarna för dig, ser inga skäl till att du inte skulle klara det.. om nu inte din allergi kommer spöka, eller att något stör din sömn natten innan.. lycka till... väntar mig ett sms efter... kram

2:a kommentar, skriven , av Karin:

Spring utav bara helvete. Lyfta dockan kommer du klara fint. Och se till att inte riva häckarna! :)

Kommentera inlägget här :