Bortgjord!!

publicerat i Allmänt;
hmm.. tråkigt utskrattad och retad man vart på jobbet idag då chefen helt plötsligt kom gåendes med min reg skylt under armen och frågar om den e min!!???
Åhhh PINSAMT!!!
Dratt loss den i nån jäkla snö driva på parkeringen utanför jobbet!!!
kunde nog inte skämmas mer.. haha
så nu har jag min skylt igen.. fick ju ringt polisen för att dra tillbaka min anmälan men en ny skylt e ju redan på väg och jag slipper ju i allafall köpa ny ram till skylten.. det jag undrar nu e vad min första skylt tog vägen?.. då satt ju ramen kvar men själva skylten var borta.. så den lutar ju mer åt att den blivit stulen... tog ner lapparna jag hade satt upp i trappuppgångerna när jag kom hem i allafall.. haha..
jag e ju för pinsam!!!
men men.. kan hända den bästa..=)
efter jobbet var det solning och gymmet som gällde.. solat 3 gånger denna veckan.. gött.. börjar få tillbaka min ursprungliga färg igen..=)
sen var det bandet som gällde... e ju stört gott att dom bytt ut alla gamla band nu mot helt nya.. och dom e fan grymma.. sköna som fan att springa på.. blev 30 min där på, 15 min löpning och 15 min promenad!
sen var det armarna som fick bekänna färg... hittat en riktigt bra axel övning.. måste träna upp dom.. e sjukt svag i axlarna.. stod där bland alla skolbarns killar som bara står och spänner sig.. haha..
sen vart det handla för kvällen och åka hem.. städa och dona och samtidigt göra lite lunch.. blev tonfisk sallad med ris.. mmm..
nu sitter jag .. fortfarande i träningskläder och tänker ta mig in i duschen.. snart kommer älsklingen hem och kl 18 kommer Jessica A. hit... Daniel skall då hämta hans kompis Jocke.. inte träffat han på sjukt länge och han har ju inte varit hos oss ännu.. vi 4 umgicks ju sjukt mycket i somras så ikväll blir det favorit i repris.. killarna skall dricka öl.. vi tjejer skall ta en promenad .. sen skall jag laga kyckling fajitas... =).. mmm
så ha det gott så länge..
duschen kallar.. luktar ju inte hallon direkt..
TJIP

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Tack söta du!!!



Haha, ingen som stulit regskylten då:)



Kommentera inlägget här :