Efterlyst!!!

publicerat i Allmänt;
...Japp Efterlyst på tv...
E Mats Alm skyldig???

JA!!!!

GARANTERAT i mina ögon!!!!
En sinnesrubbning då han mördat sin sambo i ren ilska antagligen....
Hoppas han åker dit ordentligt!!!!
*********
Idag har man jobbat.. sen hade jag an hour to kill så jag ringde pappa och kolla hur långt dom hade kommit och dom var framme hos min farbror i Floda precis...
så jag åkte dit och hälsade på..=)
e så sjukt att dom skall bo här nu.. känns overkligt!!!
efter det blev det åka till gymmet.. svida om och inta löparbandet.. e sån underbar känsla när man känner hur lättare det e.. hur mycket bättre jag blivit.. och oron inför fystestet börjat lägga sig.. behöver självklart träna mycket mer och då utomhus men ändå.. Konditionen är där..=)
sen svettig och go.. så mötte jag upp Ola..
Vi satte oss först och gick igenom vad jag behöver träna...
mage, rumpa och lår...
armar skall svarvas men brösten får jag inte träna för där har jag för mycket muskler.. haha..
Det vi konstaterade var att jag e STEL.. jävligt stel!!!!
jag behöver STRETCHA!!!!
Så många övningar som även stretchar mina muskler...
var bra övningar handlar ju mycket om teknik!!!!
kommer ta 1 till 2 veckor att bara få in tekniken i övningarna!!!
stretch övningar!!!
Jag behöver stretcha varje dag för att få upp rörligheten i min kropp!!!!
Måste det!!!!
VIKTIGT!!!!

Så här vill jag en dag se ut i allafall..=)
Tror ni jag kommer lyckas???

Nä skall bli kul.. känner mig utmanad.. och skall till gymmet redan i morgon för att börja med programmet!!!
jobbar bara 6-11 i morgon.. skall bli sjukt gött att få vara ledig sen i hela 4 dagar!!!!!
Har nu slängt i mig 2 äggmackor.. har duschat och skall se klart på Efterlyst..
sen blir det sängen... verkar bli bowling i morgon kväll istället eftersom det inte blev nån bowling i Fredags... jag LÄNGTAR!!!
Srått och kollat på folk som bowlar 3 lördagar i rad och det riktigt kliar i bowlingfingrarna...!!! =)
på Söndag e det träffa Bettan och på Måndag träffa Marie.. underbart.. älskar mina goa vänner!!!
Ha det!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Adler:

Jag hoppas du lyckas se ut så snart.. :P jag ska nog satsa på samma för hon var sjukt fräsch.. :P

2:a kommentar, skriven , av malin:

Ja visst e hon.. helt sjukt !!!! Man kan ju hoppas.. haha..=)

3:e kommentar, skriven , av Jessi:

Hästar är magnifika!!



Kul du fick tillbaka lite pengar, njut av dom!



Klart du kommer att lyckas och se ut som henne, ingen tvekan, kämpa på!!



4:e kommentar, skriven , av Bilalnicole:

Hi, very nice site! Good luck!

Kommentera inlägget här :