hejhopp!

publicerat i Allmänt;
Måndag vart det igen ja...
snor trött som en gnu vart jag hela långa dan ...
ville bara hem och vila.. somnade så tokigt sent igår.. vi kunde inte somna varken jag och Daniel och när vi båda hade knorrande magar så var vi bara tvungna att dundra upp och äta flingor med mjölk.. kl var då efter midnatt.. haha!!!
så efter jobbet idag blev det Japansk buffe i Lerum med syrran.. sen en sväng till apoteket!!!
sen hem.. och städa.. hmm.. ja vart mycket tankar i huvet idag så var tvungen..=(
men efter det la jag mig så gott i soffan och kunde lätt somna in... vaknade groggy som fan 2 HELA TIMMAR EFTERÅT!!!

Inte bra!!
hade planer på att träna idag men Frölunda spelar sin sista match mot Linköping idag plus att jag känner att jag hellre drar till gymmet direkt efter jobbet i morgon istället ...
så nu skall jag snart ta en snabb dusch och åka och handla.. Daniel behöver inte följa med han kan sitta kvar vid datorn och jag kan gå i affären och strosa för mig själv..=)
skall laga nått gott och enkelt till middag med..
**********
Igår repades det ju.. gick kanon men FAN vad jag förstör mina öron.. får ju tinnitus utan dess like efter varje repning.. jag vet MÅSTE använda hörselpluppar(??) men då e det så jäkla svårt att höra sig själv när man sjunger!!!!
Efter det så åkte jag förbi min lilla kompis bettan. hon har ju flyttat ihop med sin Martin nu och hyr ut sin fina 2 i Lerum centrum...
silket jäkla hus Martin har byggt!!!
Jag blir så jäkla avensjuk...!!
Vill oxå bo i hus.. aldrig fått göra det ..=(
Så fina nya möbler..=(
Så nu har jag suttit och kikat lite..
Nytt köksbord???
2995:-
Nytt soffbord??
1495:-
Nytt tv bord??
1495:-
Sugen e jag.. men vi har ju inga pengar=(
Nu har vi lagt undan en lampa som vi skall hämta ut på Fredag som skall hänga i taket på vardagsrummet.. grymt snygg.. så vi får nöja oss med det denna månad!!
Nä nu skall jag duscha.. tror jag fått en liten shoppingdemon i mig så mycket som jag vill shoppa nu.. vill ha nytt nytt nytt!!!
men det e nog inte så konstigt..=)
TJIP

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av adler:

men ååhh.. då kunde jag ju hyrt bettans lägenhet juuuue! :P

2:a kommentar, skriven , av Malin:

det kan du fortfarande.. hon som skall bo där nu skulle bara bo där typ 3 v..=) vill du så kan jag kolla med henne..=)

Kommentera inlägget här :