hmmm

publicerat i Allmänt;
... vet inte ens om jag vågar skriva om det...
finns ingen som går och väntar så som jag gör nu...
finns ingen som kan tänkas veta om den känslan jag har i kroppen just nu... kommer gråta floder vilket resultatet än blir...
jag kommer bli så JÄKLA förbannat ledsen och känna mig så JÄKLA orättvist behandlad om det blir ett negativt resultat...
Men jag kommer bli världens lyckligaste om resultatet e positivt och gråta för det!!!
jag e så jäkla nervös så jag vågar knappt tänka på det... varje dag så väntar jag...
och nu när Daniel e hemma på grund av sin fot så får han höra av sig ögonaböj om resultatet skulle komma...
jag e sååå nervös...
Vill inte vara med om det i år igen...
Höra alla som fått positivt resultat och kasta det i ansiktet på mig som en jäkla käftsmäll!!!!
många som fått resultatet redan.. många som redan kastat det i ansiktet på mig...
jag om NÅGOn behöver få ett positivt resultat detta året.. förra var katastrof och tårarna var oundvikliga!!!
Jag kan inte glädjas åt folk som får positiva resultat när dom redan har pengar högt över öronen... det e inte rättvist!!
Jag pissar på dom!!!!
Snälla låt mig få imitera scenen ur "Robin Hood" filmen!!!
"PRISA GUD..... SKATTEÅTERBÄRINGEN!!!"




SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA!!!!



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jenny molin:

varför höjer du inte skatten själv då? så du alltid får pengar tillbaka? ett smart sätt att spara för oss som verkligen inte klarar av det annars! så gör jag, och får pengar tillbaka på både föräldraledig och arbetslös tid!

2:a kommentar, skriven , av Malin:

det har jag gjort nu hela förra året... 200 kr mer i skatteavdrag på Stihl och drog 100 kr mer på Servett.. så jag BORDE få tillbaka.. men jag vågar fan inte hoppas ändå.. har ju jobbat på så många andra ställen oxå..=(

3:e kommentar, skriven , av Terre:

Du vet att du kan titta själv på deras hemsida om du har e-legitimation va? Och om du inte har det fixar du det genom din internetbank. Kostar inget! =) lycka till!!!

4:e kommentar, skriven , av malin:

Hej Terre.. kul att du läser..=) haha.. ja jag vet att jag kan få e -legitimation men det verkar bara bökigt och jag vill hellre bara få hem papprerna nu så jag får det överstökat!!! kram

5:e kommentar, skriven , av Marie:

Håller tummarna för dig att du får lite tillbaka denna gången..

Kommentera inlägget här :