It-Cafe=)

publicerat i Allmänt;
Nån som vill komma och lana..=)
=)
Nu har vi varsin stationär dator plus min laptop..=)
Sjukt..
men nu har ju min älskling äntligen fått hit sin dator.. nu slipper han åka till sina föräldrar hela tiden..=)
jag sitter ju nu vid min laptop igen..=)
måste ju installera en del på min stationära.. e ju Daniels gamla dator jag tatt över..
älsklingen sitter ju inne i sitt spel nu.. så söt..=)
så nu kan jag med gott samvete utan att nån blir grinig på mig sitta här och blogga hur mycket jag vill..=)
Idag har det ju varit kalas.. och kors i taket min puss kom hem i tid och vi bråkade INTE..=)
var trevligt med kalas.. massa goa pajer att äta och god tårta..=)
Åsa hade gjort dom goda tårtorna... mmm.. och Linda gjorde sjukt goda pajer.. Västerbotten paj/ost och skink paj/köttfärspaj=)
Blev några över som jag och LInda skall äta på jobbet i morgon..=)
Denise fick ju en laptop från oss alla...
och älsklingen var bara så sjukt söt..=)
när vi åkte hem bestämde vi ju oss för att åka och hämta datorerna och låna ett bord från hans föräldrar..
tjöta lite med dom och packa ihop allt...
sen åkte vi hem igen..
blir väl sängen snart.. e rätt trött.. och skulle egentligen behöva gå upp tidigt i morgon för att tvätta men skiter nog i det.. måste samla mig tillräckligt för att ringa Psykologen i morgon bitti.. *gulp*
så sov gott..
TJIP

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Skönt att han fått dit datorn... får du ha honom lite mer hemma ;) Hungrig jag blev nu när man fick se maten... :)

Kommentera inlägget här :