Jag klarade det!

publicerat i Allmänt;
.. ja... idag så gjorde jag det!!
Jag klarade Svenska provet!!!!



var längesedan jag var så nervös som jag var idag.. eftersom jag kugga förra året med 1 poäng så var jag sjukt stressad och nervös idag!!
Jag var nästan sist ut från salen men det var det värt för jag klarade ju det!!!
så när jag väl blev inkallad till det enskilda rummet för samtal så var jag så fokuserad på om jag hade klarat det eller inte så min förberedelse inför som kommande frågorna var lika med noll.. fick verkligen fiska i mitt arkiv på bra svar.. haha.. hade ju en tjej som hade samtalet med mig så det var skit svårt att spela på min charm..!!
Jag tror ändå jag gjorde bra ifrån mig.. och nu kommande är det hårdträning inför fysen..!!
Vetefan om jag kommer klara det alltså.. löpningen e sjukt tuff.. och på grund av min astma.. så dör jag ju när jag springer.. måste komma ut i löpspåret för att kunna pressa mig.. nu har jag ju bara börjat öva lite på bandet på gymmet... var ju bra mycket tränad för detta förra året då jag verkligen satsade för detta.. nu e jag lönnfet och sååå sjukt otränad för dessa tester.. men får ligga i med hårdträning.. så enkelt e det bara..!!!
känner mig fortfarande kluven i det hela..
mycket på grund av dom hårda kraven .. att plugga och leva på studiebidrag och mest för Daniels ovilja över det hela...!!
Blir både ledsen och frustrerad då han inte kan stötta mig i detta.. klart jag förstår honom att han inte vill ha distansförhållande.. men det finns så många möjligheter i detta.. jag kan läsa på distans.. och då fortfarande bo med honom och jobba extra för att få ihop till pengarna som saknas...
allt e ju möjligt...
finns ju distansskola i Borås...
nog om detta... en otroligt skön dag i det hela..=)
Gick ju tidigare från jobbet och sa enbart till min syster vart jag skulle, sa att hon skulle säga till alla andra att jag skulle till läkaren.. orkade inte med frågorna och förnedringen om jag skulle misslyckas ännu en gång!!
nu har jag klarat det och är ett steg närmare polisutbildningen!!! LÅÅÅÅÅÅÅNG väg kvar då det e över 10000 sökanden denna omgång då dom inte tog in några i höstas.. så det e dubbel konkurrans..!!!
Kommer bli tufft men jag älskar utmaningen i det hela!!!
Jag fixade ju även ny temporär skyld att ha i bilen.. trodde jag kunde använda den andra temporära skylten men det fick man tydligen inte.. den skall tydligen slängas..!!!
istället får jag ännu en gång betala 80 spänn för en temporär skyld och 80 spänn för den nya.. så jag har nu snart slängt ut 320 spänn på skyltar till min bil för att nån jävel roar sig med att sno dom!!!!
Jätte roande jag lovar!!!
efter allt så åkte jag och köpte SUSHI!!!
Tyckte jag var värd det!!!
Hur kan man inte tycka om det!!!
Jag har inskaffat mig ett litet beroende av det hela.. älskar SUSHI.. och skulle kunna leva på det!!!
e det wasabin som drogar en så..=)
nu kommer snart Daniel hem.. och jag skall faktiskt bara ta det lungt nu.. sov rätt dåligt i natt vet inte om det var på grund av provet idag eller om det var nått annat.. men jag e helt slut nu efter denna dag!!!
så nu tar jag det lungt i liggande position i soffan.. skall kolla på DHW som jag spelade in i Tisdags..
ha det gott vänner..
TJIP


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Adler:

det är inte wasabin för den äter ju inte jag och jag är med beroende ju! =P haha.. fan va synd att du käka det idag.. vi kunde ju dratt buffén i lerum imorgon annars ju =(

2:a kommentar, skriven , av Malin:

haha.. nej jag vet faktiskt inte riktigt vad det e.. men satan vad beroende man blir av det.. sojan kanske.. haha.. ja men du har ju lunch kl 12.. jag slutar ju inte förrän halv 1..=)..

3:e kommentar, skriven , av adler:

men jag ska inte jobba imorgon.. är ledig hela dagen så ska bara till gymmet vad jag vet :)

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Tycker du ska satsa fullt ut på polisskolan om det är det du vill. Om din pojkvän verkligen älskar dig så ska han stötta dig i ditt beslut inte hämma dig!



Låt inte han vara en anledning till att inte göra det, du kommer bara ångra dig!



En som vet...



Kommentera inlägget här :