Japp...

publicerat i Allmänt;
.. hemma idag med.. inte hostat lika mycket denna natt så det börjar väl ordna upp sig=).. skönt det=)
slog på tvn nu här ute i varedagsrummet.. fick syn på denna hunken....
Adam Lambert från American Idol säsong 8...=(
Synd bara att han e gay..=(
han e så klockren för hur min dröm kille ser ut!!!!
Eller Daniel e ju det så klart.. haha.. *host host*..=)
rätt tråkigt att vara hemma nu.. och jag känner att jag får väl få ännu en pissnatt av hotsnade men till jobbet vill jag gå i morgon i allafall!!!!
Ångesten e sååååå tung över mig när jag e hemma så e det alltid.. förlorar pengar och jag e rädd för vad mina chefer tycker om mig som e hemma.. spelar ingen roll om jag ligger med 40 graders feber jag får ändå ångest och anser att jag e en dålig medarbetare!!!
har ju förhoppningar om att Psykologen skall ringa mig i veckan.. jag får väl se..=(
haft 2 bra dar nu.. vilket känns skönt.. men helgerna e ju nästan alltid värst!!!
I lördags så stor städade jag lägenheten för att jag och Daniel hade bråkat lite..=(..
var både dammsugning, moppa golven, slänga sopper, tvätta, dammtorka.. ja ni fattar...
äsch släpper det nu.. blir bara så trött på mig själv av att tänka på det...
blir nog en film nu sen skall jag försöka ta mig ut lite.. suttit inne i snart 2 dygn.. inte kul..
TJIP!

Kommentera inlägget här :