Känner mig...

publicerat i Allmänt;
.. alldeles uppblåst... fy vad skit jag vräkt i mig...
chips, dip, grönsaker, nötter, Ahlgrens bilar, och massa annan skit.. blä.. magen e alldeles svulle och jag har sån sjuk ångest över det hela... BLÄ!!!!!!
I morgon har jag funderingar på att ta ut min cykel på en oskuldstripp!!!
Fick ju den i födelsedags present när jag fyllde 30.. inte använt den ännu!!!
hoppas på gott väder..! Daniel e borta hela dan i morgon då han åker och kör fyrhjuling på morgonen ocvh sen stannar hos sin bror resten av kvällen!!!
jag jobbar ju i morgon kväll igen!!!
Hmm..
Ja det var ju Psykolog dax idag,,,
var där i god tid...
Hon verkar riktigt bra min Psykolog... hon lyssnade bra,.. antecknade och ställde myckt frågor till mig...
jag grät ju så klart.. först när jag tog upp situationen med min mamma.. sen när hon började påpeka hur jag måste stå emot mina tvång hur jag måste kämpa emot det... de bara vällde upp ur mig då.. HUR SKALL JAG KLARA DET!!!!???
Jag har haft detta i mer än 10 års tid .. och det har bara blivit värre med åren då mer skit har hänt mig i mitt liv... all ångest jag haft i mitt liv över allt som hänt mig har utvecklats till detta tvångsbeteende...!!!
Har fått et häfte av henne på säkert 20 sidor om just tvångsbeteende.. sen har jag även fått en cd skiva med avslappningsövningar.. en röst som skall prata till mig i 25 min och få mig att slappna av..!! Att släppa mitt tvång och bara slappna av istället.. får la se hur det skall gå.. duracellkaninen anmäler sig!!!
jag har även fått ett slags andningssätt som jag skall tänka på när paniken kryper upp inom mig...
skall andas i en ruta typ... andas in.. hålla 3 sek.. andas ut..  hålla 3 sek och sen repetera...
sen skall jag även föra en dagbok i en bok där jag skriver upp alla gånger jag klarar av att stå emot mitt tvång..
som nu.. då lät jag faktiskt disken vara.,.. den kan gott stå där.. jag MÅSTE inte ta den just nu...
************
Jessica J och daniels kompis Svensson har varit här ovch kollat hockeyn... givk ju åt helvee men match på söndag igen.. kom igen FRÖLUNDA!!!
Daniel och svensson betsämde sig för att dra in till stan så när Jessica skulle åka hemåt så skjutsade hon dom till bussen..=)
Kändes skönt att Daniel åkte... så kunde jag i luign och ro sätta mig här och skriva av mig lite...
kändes i alla fall skönt att få ha varit hos psykologen.. redan bokat e ny tid...
men jobbet betalar ju bara dom 2 första gångerna se måste jag själv betala och det kostar... håll i er nu... 800kr per gång!!!!!!!
Ni fattar ju... rätt omöjligt för mig att fortsätta om jag inte kan förhandla med jobbet lite mer... lösa det på nått sätt...=(
måste ju ha hjälpen...=(
usch... nu e jag trött... varit igång sen 05.10 i morse...
känns...
Daniel kommer att komma hem prutt full även fast jag bad honom tänka efter.. för han skll upp 9 i morgon bitti ovh köra bil.. smart kille... hmm.. jaja.. hans liv hans bekymmer..=)
Jag går i allafall och lägger mig nu.. skall ta en låååååång sovmorgon i morgon... sen ta mig en lååååång frukost för att sen ta mig en lååååång cykel tur.. =)...
Vi spelar första träningsmatchen i morgon kl 15 i Floda.. jag vill så klart dit och titta men måste ju hem sen för jag skall ju jobba..
min tränare ville ju egentligen ha med mig.. men jag sa nej.. känner att jag har ju inte ens tränat nått plus att jag vill inte fokusera på det just nu samtidigt som jag skall ju jobba på kvällen.. blir stressigt och hela min lördag kommer gå...
men åker nog dit och tittar som sagt...
ne sängen kallar.. ha det gott vänner...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Leanderaurora:

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

Kommentera inlägget här :