Känns...

publicerat i Allmänt;
.. som att det kommer bli ett långt inlägg men skall försöka dela upp det istället.. e så trött så jag kan stå och dö just nu.. men men..
gick och la mig med lite känningar i halsen och under natten så hade jag jätte ont i halsen vilket störde min sömn !!
och idag börjar ju våran högsäsong på jobbet så då e det en halvtimme mer att jobba så 10.30 började jag idag.. kom knappt upp ur sängen men halsen kändes lite bättre.. men ändå inte bra.. jag e ju aldrig sjuk på det sättet.. åker ju på massa annan konstig skit men e ju nästan aldrig förskyld och feber kan jag inte minnas sist jag hade.. men känner mig hängig och sleten och halsen krånglar..
men fick jobbat idag i allafall.. efter jobbet var det APOTEKET!!!
var dax att handla hem alla mina medeciner..!!
jag köpte aldrig ut Adrenalin sprutan för den kostade över 400 spänn bara den.. detta gick på nästan 500 spänn så jag kände att det får räcka..!! har ju nu tabletter, nässpray och även inhalator för min astma..
sen även akut tabletter!!!
så nu e jag fullrustad.. vet bara inte hur jag skall palla att ta tabletter som gör mig tröttare när jag redan e så trött..=(.. men får ju testa och se...
efter apoteket åkte jag och handla lite... e nu själv hemma och lagar lite mat..=)
har marinerat kyckling som nu står i ugnen..
tänkte göra antingen cous cous eller bulgur till och en kall sås..=)
FAN vad trött jag e...
återkommer snart om helgen...=)
var ju fira Jessica J i Lördags... hon fyllde ju 30 i går..=)
började med gökboet sen fortsatte vi hemma hos Jessica och Björn..=) var riktigt kul=)
igår så fick jag sparkat liv i en mycket mycket bakfull Daniel.. vi åkte ut till matmässan.. satan vad gott det va med massa prover..
handlade massa..
sen åkte vi hem till Daniels föräldrar som vanligt.. käkade och såg film.. mysigt.. men skriver mer om det sen..
TJIP

Kommentera inlägget här :