laddat..

publicerat i Allmänt;
mugg termosen med färskt kaffe och skall snart bege mig mot alingsås...
fick gått på en upplyftande promenad förut i vårsolen... åkte till Lerum och mötte upp Marie.. tog varsin hund och gick bort till servett då Marie skulle hämta ut ett paket.. tok skönt att dels få vara ute i solen men oxå för att få träffa och prata med Marie...
hon e så sjukt bra att prata med.. fick ur mig allt från igår.. och hon vet ju lite hur det e..
så nu känns det lite bättre...
när jag kom hem hämtade jag all tvätt.. Daniel fick slita sig från datorn och hänga det som var vått och jag ställde mig och vek all annan tvätt.. efter det åkte vi till och köpte pizza... FYYY!!! Ångest nu.. men men... nån gång får man unna sig!!!
jag var svettig som ett as efter promenaden så jag hoppa in i duschen snabbt...
nu skall jag åka... så
TJIP


Kommentera inlägget här :