Lördag!!

publicerat i Allmänt;
.. sitter i soffan... har tvätt tid så det blir en del spring ner till tvätt stugan.. inte tvättat på 2 veckor så det e en hel del tvätt kan jag lova!!!!
kikar på Spiderman 3 på plusen..
Daniel sitter vid sin dator...
igår hade vi ju folk här... var en tuff kväll...
jag mådde väl så där...
var trött och ville egentligen vara själv.. jobbigt när jag får sånna stunder.. men Jessica var ju här och jag ville ju umgås med henne så vi låg i sovrummet och kika på Lets Dance.. var ju inte så populärt hos pojkarna som tyckte vi var osociala...
tyvärr slutade kvällen i ren katastrof....
orkar inte ta upp det här...
e bra nu.. men det var sjukt tungt igår...
ibland vill jag bara vara själv...
=(
******************
Blir tvätta och sen om vi hinner åka och kika på Jessica när hon spelar handbolls match i stenkullen kl 16... jag börjar ju jobba kl 19.. i Alingsås .. så måste ju vara hemma senast kl 18 för att byta om och sen åka...
Inga bilder idag.. men om jag hinner skall jag ta en promenad sen.. rensa skallen lite.. såg att krokusarna kämpar sig upp genom jorden i rabatten här utanför... måste ju fotas!!!
så länge...
TJIP

Kommentera inlägget här :