Min kommande helg!

publicerat i Allmänt;
ja i morgon e det ju som sagt långfärd till Norrköping och begravning för att sen åka hem igen...
på kvällen skall jag och Daniel mysa.. egen tid och ingen dator..!!
På lördag skall jag tvätta och antagligen åka till mamma och hälsa på med min farbror.. för dom fick ju aldrig kommit på hennes kalas då dom bor ute i Flodas skogar och det var snöstorm så dom vill ju gärna komma till henne och ge henne presenten!!
På kvällen skall jag på fest på Åkeriet i Tollered.. skall bli kul...
skall dit med Bettan.. blir middag och grejer där..=)
På Söndag då skall jag kolla på Jessica A. när hon spelar match i Förbohallen tänkte jag sen e det bio med Daniel, Linda och Henke på kvällen.. gissa vilken vi skall se..!!??
TJOHO!!!!! Längtar!!

Min helg so far!

TJIP!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lightosaka:

Excellent site. It was pleasant to me.

Kommentera inlägget här :